Alla inlägg den 29 november 2017

Av Sandra Bertlind - 29 november 2017 19:37

Denna lilla stjärna dök upp en kvart med omsorg till sin gudmor idag <3
Så mycket kärlek man kan få av en sån liten varelse som bara är 5 månader på dagen.
Jag kunde då passa på och överlämna en av de mycket försenade doppresenterna som först nu kom.

En alldeles egen bok om henne själv.
Med en personlig hälsning från gudmor inuti!!

Tack för din korta visit och diTT uppmuntrande leende och för att du fick mig att tänka på annat en stund <3

5 månader redan lilla älskling!
Så kär i dig.....
Du gör mitt hjärta varmt och du kommer bli en precis lika kärleksfull och fantastisk människa som din mamma!!!
Älskar er båda innerligt.

Av Sandra Bertlind - 29 november 2017 18:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

!

Av Sandra Bertlind - 29 november 2017 07:51

Nej och ett konstaterande är att alla inte uppskattar att finnas när man mår dåligt så då åker pokerfacet på!
Otroligt svårt att sova i natt och grubblat jätte mycket de senaste dagarna.

Inser att jag ska hålla mig hemma hela december och bara fokusera på mina barn!
Vi ska baka lussekatter och pepparkakor, mysa med roliga brädspel och njuta av ledigheten.
.Allt annat får vara......
Tror vi alla behöver en paus då sista tiden känts sjukt infekterad.
För gammal för trams och för ung för att slösa livet på skit!

Vänner eller inte vänner, familj eller inte familj
Jag vill bara omges av det goda!
Ska sova hela dagen och hoppas på att må bättre.
Lederna gör ont och förkylningen är kvar. Dock något bättre men jobbig hosta.

Hoppas alla får en fin onsdag!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards