Alla inlägg under mars 2018

Av Sandra Bertlind - 27 mars 2018 06:24

Den där kramen skulle sitta fint......

Av Sandra Bertlind - 24 mars 2018 21:30

Glömde ju bilden på gaddningen hahahaha

Av Sandra Bertlind - 24 mars 2018 21:27

Kryssningshelg!
Ni vet känslan när man får känna sig ful och fin på samma gång.
Ful för att vissa människor man åkte med har något slags behov av att jämföra sig och nedvärdera människor de känner sig hotade av, som sina mäns fruar.
Fin för att jag lyckades gräva fram något i garderoben jag inte räknat med skulle kännas bra eller sitta bra på men ändå tvunget att ha med.
Och när man i efterhand ser kvällens bilder känner jag mig städad och fin!
Jag är väldigt mixad i humör just nu och extremt mottaglig för begativitet och motgångar så minsta lilla påverkar sååååå mycket.
Helgen blev lyckad generellt och jag öveerlevde diverse rasistiska påhopp som jag precis då kände mig extremt kränkt över och skämdes helt plötsligt över mig själv.....
Men jag skakade av mig den elaka människan och tänkte att Karman kommer att hemsöka hans otroligt vidriga, självgoda, rasistiska, omogna, äckliga person och ge det som förtjänas.
Nöjd över att få komma hem till mina fina barn och bli mottagen med öppna armar och glada miner!!!!!!
Älskar er mina fina ungar!
Nu film i soffan och glo extra på min otroligt snygga nygaddade fot som jag är sådär löjligt nöjd med.
Trevlig lördag alla fina

THIS IS ME!!!
Just accept me for The person i am, and be greatfull that i see The good in YOU and accept your person!!!!

!

Av Sandra Bertlind - 22 mars 2018 22:09

Av Sandra Bertlind - 22 mars 2018 06:52

Försöker se ljuset och ladda energi.
Idag är tidig morgon och sista jobbdagen för denna vecka.
Laddar med sol, kaffe och musik för att få balans i någon form av positiv inställning!
Imorgon är jag ledig. Imorn ska jag på kryssning 40+40!
Ett berg av ångest att besegra men blir nog kul.
Vill vara avslappnad, rolig, glad sådär som är jag annars eller som förr......
Det är svårt... Sjukt svårt.....
Men jag ska försöka!
Trevlig torsdag alla fina

Av Sandra Bertlind - 21 mars 2018 05:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 19 mars 2018 20:53

Jag är den som blir mest sårad i slutändan.....
Utnyttja min godhet.....jag tror på karma!
Vissa dagar är jag svag men du kommer aldrig kunna knäcka mig helt!!!

:(

Av Sandra Bertlind - 16 mars 2018 23:00

Sprang över denna bild och blev väldigt känslig och ledsen i hela hjärtat.
Som en pappa på burk.
Tas fram i nöd.....Eller så man kan tro.
Min pappa har aktivt valt BARA min bror. Och valt bort sin ända dotter (vad jag vet) och sina tre barnbarn.
Blir såå ledsen när jag blir påmind. Vet ni varför!!!!! För att vi egentligen är väldigt lika och skulle kunna ha så roligt tillsammans.
Men hoppet har passerat och min bror är värd det bästa i världen så unnar honom allt bra han kan få ut av vår pappa.......
Godnatt

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards