Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra Bertlind - 31 maj 2014 07:22

Grattis älskade unge på din 7 årsdag!
Tiden går alldeles för fort!
Den 31 maj 04.50 flög du ut som en raket på Södertälje sjukhus! Du var 48 cm lång och vägde 3210 g.
Den största dagen i mitt och pappas liv.
Allt var så himla overkligt. Vi skulle bli föräldrar och inte till vem som helst utan till världens sötaste lilla pojke <3 du var helt fantastiskt söt när du kommit ut och blivit avtvättad allt äckligt klegg.
Allt gick så himla fort. Jag hann inte reflektera över att du så snart skulle ligga i mina armar. Som jag och pappa förberett för att du skulle komma. Vår första fina gåva, vår alldeles egna unge <3
Kärleken för dig är obeskrivlig och vi kommer finnas vid din sida hela vårat liv och stötta dig med allt! Du har vuxit upp och blivit en ansvarsfull och modig kille <3
Du är verkligen en kille med hjärtat på rätt sida och kommer komma långt med din genuina snällhet som jag är glad att du har. För livet är inte bara svart eller vitt ibland behöver man visa en känsligare sida och den har du!

Älskar dig Theo Fotios Karakitsios av hela mitt hjärta <3

Av Sandra Bertlind - 27 maj 2014 20:51

Mycket händer i livet som just du som person varken kan påverka eller tycka till om!
Att ha åsikter får alla ha men det är inte alltid lägligt att framföra dom.
varför inte kan man undra?! Nä jag resonerar så att din personliga åsikt inte alltid är lämplig och om du har väldigt stort behov av att framföra den för att sätta sprett på en situation eller skada någon är du kanske ute på hal is.

Att ta för givet att släkt, vänner, föräldrar, okända trevliga ska hålla med dig om din framtoniga åsikt är INTE ett faktum.

Att du är så självupptagen över att tycka till om någon i din omgivning säger väl egentligen mer om vilka brister du själv har i ditt eget liv!

Att dras med av andras omogenhet kan vara lockande om man inte har en självinsikt.

Men att vara mogen och lojal, stöttande men.INTE FÖR FRÅGVIS visar att du har en god självbild, tillräckligt upptagen för att inte lägga fel energi på enerverande saker och människor.
Kan glädjas åt dina vänner, familj, tanten på ica och INTE ha behovet av att vara en negativ åsikt i någons liv då den människan du egentligen skadar kanske inte vågar slå ifrån sig din dumma energi.

Alla vågar inte tala om att du tar alldeles för mycket av deras energi och har alldeles för skeva värderingar. Tänk på det när ni ska vara en axel mot era nära och kära.

Bara tankar som surrar i min lilla kropp!

"Sluta avundas och börja njuta av andras lycka"

Av Sandra Bertlind - 26 maj 2014 07:32

Tokig natt som inte ville som jag =\ men är vaken, uppe gjort frulle till pojkarna, lämnat och är nu påväg till jobbet!

Önskar alla en fantastisk dag <3

Ta hand om varandra!!!

Av Sandra Bertlind - 25 maj 2014 21:32

Min dröm har alltid varit att få stå på en stor
scen på broadway och dansa, sjunga vara världsstjärna!
Min dröm har också alltid varit att ha en familj att älska och den drömmen har slagit in!!
Men även om jag har en av mina drömmar kan jag inte hjälpa att undra hur det skulle vart om jag satsat all in!
Har ägnat min kväll åt musicalen rock of ages och slukas av all härlig musik och känner hur dansen inom mig vill komma ut!

Längtan efter att undra hur det kunde varit är stor, men en av mina drömmar gick i uppfyllelse och jag är tacksam för det <3

"Att vara mamma är min egen musical nu och alltid"

[Bild]

Av Sandra Bertlind - 23 maj 2014 06:29

Börjar få upp ångan med kläder igen eller rättare sagt mina färger!
Har vart ett tungt och grått år och jag har inte riktigt kunna slappna av i en färg då jag inte velat synas eller utmärka mig alls!
Glädjen över mig själv börjar sakta smyga sig på och jag börjar återigen grotta fram mina resurser längst in i garderoben =)

Känns lättare för varje gång faktiskt!
Peppar mig själv att jag är bra och ska vara precis som jag är!!

Om det inte passar min omgivning får dom gå en annan väg. Jag står helt och hållet kvar!

En gnutta självkänsla är tillbaka wiiii =)

Hoppas alla får en toppenhelg! Pussilusss

:-)

Av Sandra Bertlind - 22 maj 2014 07:22

Idag kom den djuriska sidan fram i mig!

Så härligt väder och vackert ute så man kan
ju inte annat än att vara glad!!

Ha en fantastisk dag och njut av solen mina
fina <3

"Solen ger dig ny energi"

Av Sandra Bertlind - 21 maj 2014 05:46

Då tror jag att jag är ganska stark! Kanske inte som pippi men i sinnet för mina vänner och familj <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards