Alla inlägg under juli 2014

Av Sandra Bertlind - 28 juli 2014 20:38

Vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv !!!
Vi förstår alltid varandra och kan bära upp varandras svagheter!!!!
Din energi och din givmildhet, din humor, ditt varma hjärta det verkligen sätter spår i alla på ett fantastiskt sätt.
Du förgyller mitt liv med så mycket! Och nu även din fantastiska son Elias!
Vilket charmar! Äta upp!
Älskar er till månen och tillbaka <3

Av Sandra Bertlind - 27 juli 2014 15:06

Var på stranden igår med mina stora killar! Super mysigt. Men vad råkar man då ut för jo en getingfan som jag råkar sätta mig på =/
Ja det gjorde sjukt ont och kändes som hela baken domna bort.
Hur som helst så var ju natten såklart vidrig då det klia och klia och klia. Idag ser man ut som jag vet inte vad! Spännande fortsättning. .....
Trött söndag men mkt har hunnits med och stenen från axlarna börjar lätta!
Puss alla fina

Av Sandra Bertlind - 26 juli 2014 08:59

Så tacksam att jag fick bli din matte! Finns ingen vackrare katt än du och du förgyller våra dagar med såå mycket kärlek! Du är bäst min älskade Scoob <3

<3

Av Sandra Bertlind - 24 juli 2014 08:41

=(

Av Sandra Bertlind - 24 juli 2014 08:38

Du kom in i mitt liv som en frisk fläkt! Påhittig, busig och alldeles perfekt. År av roligt, tråkigt, hemskt har vi haft men aldrig trodde jag att du skulle lämna mig i all hast!
Du lovade att alltid finnas vid min sida men jag inser nu att det var en lögn.
Att lämnas i så stor sorg kommer jag aldrig glömma, men en vacker dag kanske jag förlåter dig för det.
Du har gjort illa mitt hjärta! Behövde dig mer än ord kan beskriva. Du var en viktig person i mitt liv! Farväl min fina, släpper dig nu. Ditt val att lämna sårar ännu =(

Av Sandra Bertlind - 22 juli 2014 20:20

Har så lätt att glädjas för andras skull, men undrar verkligen hur många som gör det tillbaka?!
Har lätt att finnas tillhands för andras skull, men det är ytterst få som anstränger sig när jag behöver.

Vänskapen är ibland värre än en relation!

Det är lätt att utnyttjas som vän när man mår dåligt och när man sen mår bra behövs du inte mer......hm......

Jag vill mina vänner oavsett hur jag mår iallafall!!!

Av Sandra Bertlind - 20 juli 2014 05:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 15 juli 2014 18:36

Herregud vad tiden går fort här nere... vi njuter till fullo och behöver denna resa mer än något annat!
Idag har vi kombinerat både strand och pool. Theo kan nästa simma helt utan puffar och stolt över det är man ju såklart! Ikväll blir de balkonghäng för oss och imorgon blir det en heldag hos moster i hennes fantastiska hus! Och jag får egentid med Fottis på kvällen då min moster ska göra ett tappert försök att vara barnvakt =) spännande!!
På torsdag blir det waterworld (vartenparken) hela dagen! Alltid kul!!

Puss alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards