Alla inlägg under maj 2016

Av Sandra Bertlind - 24 maj 2016 06:55

Glömde ju berätta att jag tatuerade mig i helgen.
En början på något större som ska färglägga och byggas på. Hitintills är jag sjukt nöjd med början och ville dela den med er =)

Hoppas alla får en fin dag <3

Av Sandra Bertlind - 23 maj 2016 06:57

Ni vet när man känner att man inte hittar kläder eller för all del underkläder för att man kanske har lite större stl.

Att vara trygg med sig själv är svårt oavsett stl.
Jag har hittat mig själv och min stil jag någorlunda trivs i.

Beställde som omväxling lite nya underkläder som jag tyckte var passande dels till sommaren och alla ljusa färger man oftast har på sig.
Denna beställning var bland det bästa jag gjort för det som kom i paketet var det absolut skönaste jag haft. Och söta var de oxå.

Brukar inte dela med mig av min kropp på detta sätt men detta bjuder jag på då jag tycker att detta satt superbra och passade min kropp som en smeck!!

Beställde också ett väldigt gulligt linne som fick ha sin premiär idag!

Söta knappar på baksidan!

Tar mitt braiga självförtroende just idag och skapar mig en skön måndag! Hoppas ni också får det =)

Puss och kram

En annan topp från helgen men samma jag =)

Av Sandra Bertlind - 18 maj 2016 20:08

Jag är ju en sån där människa som ger allt i mycket.
Just nu lägger jag ner min själ i att försöka trivas och muntra upp mina arbetskamrater på jobbet.
Det har varit deppigt och tungt en längre period och från flera håll.
Men har tänkt att detta verkligen inte ska få stoppa mig från att vara positiv och glad i mitt jobb.
Igår åkte jag och shoppa nya saker till vårt alldeles för lilla personalrum.
Med de lilla jag hann piffa idag blev det super.
Sen ska bara resten upp.
Tänk vad lite kuddar och ljus kan göra =)

Som sagt inte stort alls men mysigt blev det!

Idag har min allra bästa vän i hela universum ätit middag med oss!
Lagom dåligt humör och sjukt kort stubin känns nu lite bättre efter hennes besök idag.
En timme räcker för att lugna mina nerver.
Är nog ingen som förstår den kärlek och tacksamhet jag känner för denna människa. Hon är min andra hälft och finns inget i världen som kan ersätta denna människa inte ens lite. Hon är luften jag andas och mina lungor!!!!

Är en dag imorgon också och då har jag redan en annan grej jag vill dela med mig av!!

Nu soffan......
Puss och kram alla fina

Av Sandra Bertlind - 16 maj 2016 21:53

Så har återigen en helg gått! Helt sjukt hur snabbt dagarna går!

I fredags hann jag inte mer än att komma hem innan vi var tvungna att dra till akuten med Neo.
Han fick någon slags magkramp och skrek som en stucken gris.
Väl inne på sjukan hade värsta smärtan avtagit men gjorde fortfarande ont.
Efter 4.5 timmes väntan fick vi diagnosen förstoppning och det sprutade in Klyx för att frigöra.

Väl tömt fick vi sen åka hem.
Blev inget mer av den kvällen då alla var helt slut.

Saft och glass fick man minsann.

Läste böcker i väntan på doktorn!

Väl hemma var storebrorsorna glada att se sin lillebror, för oj va oroliga de var.
De stora pojkarna blev nerkastade till mormor när vi åkte in.

På lördagen var fm seg.
Sen ringde grannen och fråga om vi skulle käka middag och dricka vin till eurovision.
Why not tänkte jag. Våra barn leker ju så fint.

God middag.
Rostas med pommes och melon/fetaost sallad med rosépeppar på.
Godaste jag ätit på länge.

Ostbricka senare

Min största kille började bli trött.
Lång väntan på resultatet

Fler som var trötta!

Söndagen blev väldigt lugn.
Satt och kollade film och bara va!

Mina fina prinsar!
Älskar er så det gör ont <3

Min minsta stjärna!

Nu ny vecka och allt vad det innebär.

Puss puss

Av Sandra Bertlind - 12 maj 2016 12:06

U söndags startade fotbollen för Neo. (Min yngsta )
Han och vi andra tyckte det var jättekul med premiären =)

Jag och min man har beställt en weekend resa till Kreta den 3 juni.
Ska bli skönt att komma iväg och ladda batterierna och prata som 2 vuxna.

Superhärligt ska det bli!!!

Idag är jag väldigt trött och ofokuserad! Tur vi har lugnt på jobbet.
Vi hörs
Puss och kram

Av Sandra Bertlind - 9 maj 2016 07:29

I lördags träffade jag några av mina klasskompisar från gymnasiet!
Trevligt och gott =)

Goda drinkar!

God mat!

Äppelpajsdrinken

Barnen hann klippa sig också!

Premiär hos frisören!

Och igår var det fotbolls premiär för min yngsta!

Hann med 2 veckors städ som jag inte kunnat innan. Nu är huset rent men va skitigt det blir fort.
Hua! !!!!!!

Trevlig måndag alla fina!!
Nu jobb och försöka motiveras!

Av Sandra Bertlind - 6 maj 2016 21:21

Vi har haft underbara dagar och dagen idag levererade den oxå!

En tidig morgon.....

Vi tog bussen till Farsta Strand för att möta upp dessa två..

För att sen ta tunnelbanan till Slussen =)
Från slussen gick vi ner till båtarna och tog djurgårdsfärjan över till djurgården.

Vi skulle ju på Aquaria!

Exalterade barn och mycket folk.

Någon var bara så lycklig <3
Dennis älskar djur och vill helst ta hem allt vad djur och småkryp heter!

Sjöstjärnan var cool!

Vi hittade Doris i Hitta Nemo =)

Storebror rycker in

Ner i kloakerna =)

Snabbfika!

Lite besvikna över utbudet av havets läckerheter =(

När vi tröttnat tog vi tvärbanan in till stan för att sedan åka pendeltåget hem till Jenny =)

Jenny kunde erbjuda nåt vi inte har hemma.
En gigantisk studsmatta!!!!!

Så mycket glädje!!

Älskar dig till universum och tillbaka min allra bästa vän i världen!

Sandrabertlind72@hotmail.com mellan tårna är absolut bästa!

Kan inte klaga jag heller!
Barbent is the life.

Hjärtan <3

Sen var det dags för hemfärd och myset fortsatte med en stjärna kortare i familjen som somna men vi andra hade mys på balkongen =)

Godis <3

Har haft en toppendag!
Nu tar jag min förkylning och kryper ner i soffan.

Puss och kram

Av Sandra Bertlind - 6 maj 2016 06:35

Har legat dålig hela veckan!
Inflammation i handlederna och nu en dunderförkylning.

Men har på 2 dagar hunnit med lite kul ändå!

Varit hundvakt en stund till min syrras lilla Rocky.

Va I parken med min yngsta Neo och Jenny med hennes Elias.

Så skönt när man själv är handikappad och inget kan göra så hoppar bästa kompisen in som lektant.

Love you

Älskar solen som värmer <3

Min fina 6 åring

Lillpullan bara hänger på när barnen släpar runt henne <3

Igår drog jag och barnen till stan för bio =)
Zootropolis
Den va kul!

Vi lyxade och körde glass innan bio.

Efter bion lite mat.

Sen parkhäng i medis.

En kall och god coffecooler mmmmmmn

Min äldsta fining <3

Träffade min Lottis som jag inte sätt på bra länge <3
Måste ses oftare!

Idag blir det Aquaria med barnen och Jenny.
Vaknade med halsont och tokförkyld men har druckit the och tagit ipren så är snart på fötter.
Nu är ju frågan vad man ska ha på sig i det fina vädret =)
Älskar solen!!!
Trevlig fredag alla stjärnor

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards