Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra Bertlind - 31 oktober 2013 06:18

Välkommen lilla efterlängtade unge <3
21.32 såg du ljuset och vägde hela 4.1 kg och var 51 cm lång!

Din mamma och pappa har verkligen förtjänat dig och som de har väntat för att få träffa dig!
Nio långa månader har passerat och du gjorde en snygg entré så din mamma slapp lida så många timmar av smärta!

Så efterlängtad lilla fina bulle <3
Snart kommer jag och biter i dina bulliga kinder!

I all misär i mitt liv lystes det precis upp av lycka då en av mina absolut närmsta vänner fått sitt första barn!
Grattis Jenny och Krippe <3

Av Sandra Bertlind - 29 oktober 2013 06:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 26 oktober 2013 15:22

Idag har jag och barnen fördrivit tiden med att göra lite halloween fint hemma och bakat spökmuttins =) muttins heter det här hemma då Neo inte kan säga f!

Ddöskalle formar och allt men tyvärr så tunna så några liksom flöt ut men men vi är nöjda iallafall!

Strax ska vi gå ner och överraska mormor med muttins =)

Alltid kul att få göra såna här saker med pojkarna då det uppskattas väldigt mycket <3

Just idag är jag en bra mamma som tar mig tiden för mina barn!

Njut av lördagen det gör vi!

Av Sandra Bertlind - 25 oktober 2013 07:46

Möte hela förmiddagen men sen hoppas jag eftermiddagen rullar på snabbt!

En helg med mina fina killar <3 <3 <3

Hade ett intressant prat med min äldsta pojk såhär på morgonen!
Herregud vad mycket som snurrar i huvudet på mitt lilla barn.

Hoppas kunna finnas till hands alltid för att få vara ett stöd för dina tankar älskade unge
<3 <3 <3

Oroligheter mellan en av mina vänner har väl lagt sig lite då vi fick chans att stöta på varandra såhär på morgonen så det känns skönt!
Hoppas såklart hon känner desamma!

Har bara bestämt att detta ska bli en bra helg!

Trevlig helg alla fina!!!!

Av Sandra Bertlind - 24 oktober 2013 17:49

Ska faktiskt bli himla skönt med lite helg!
Hört så mkt konstigt denna vecka som bara sätter grill i huvudet på mig!!!!!!


"Jag har gett upp hoppet om dig"

Undrar helt klart varför man inte något oftare kan använda huvudet??

Detta är bara plågsamt.


Ska allafall skaffa mig en bra helg med mina älskade ungar ???

De är dom och jag i helgen!

Behövlig kvalitets tid! !!

Fin kväll alla ???

Av Sandra Bertlind - 23 oktober 2013 05:31

kursiv textJag förstår inte vart alla får sin energi??
Helt sanslöst hur trött och inbunden eller snarare inlåst man känner sig av alla problem, det som inte är problem och det som inte var ett problem som av någon konstig anledning är det nu.

Hur ska man veta vart man passar in?

Vart passar lilla/stora jag in??

Många grytor som ligger och puttrar och det ska bli spännande och se om någon av grytorna kommer koka över!

Ansiktsuttryck, kroppsspråk, frånvaro, ignorant, spydig, respektlös Ja jag kan komma på hur många ord som helst som verkligen skulle passa in i mitt liv.

Dock på tok för lite glädje både spontan glädje men även från hjärtat.

Stark har jag varit länge på något vis, men varför alltid kämpa i uppförsbacke alltid?

Vill ju bara komma tillbaka till den glada karismatiska mig själv, är de så mkt begärt?!

Av Sandra Bertlind - 22 oktober 2013 18:05

Är faktiskt mycket som stämmer in på dessa två citat!
Tänk på det till imorn ni =)
Gokväll!

Av Sandra Bertlind - 18 oktober 2013 12:16

Har väl kommit till insikt med att jag får skylla mig själv att mitt liv är skit!

"Det tar en dag att hitta glädje hos någon, det tar hela livet att få tillbaka den om du sett till att den gett sig av"

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards