Alla inlägg under juli 2013

Av Sandra Bertlind - 29 juli 2013 07:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 27 juli 2013 20:47

En skön dag på stranden, med ett mindre skönt slut! Var för bra för att vara sant med tjafsfritt så blev en något krystad middag o kväll.
Får hoppas på en bra morgondag!

Vädret är helt fantastiskt! Sommarn när den är som bäst <3

Av Sandra Bertlind - 27 juli 2013 10:04

Måste bara visa min fina klänning nr 2 av mina 3 fynd <3 så nöjd!!
Nu stranden dag 2 =) Idag gör vi niksta=Nynäshamn
Puss o kram

Av Sandra Bertlind - 26 juli 2013 18:50

Jahapp då har man äntligen tagit steget ut från fläskträsket o vågat på sig en bikini för att gå ner o bada med barnen.

Totalt obekväm men med väldigt lite åskådare kändes de plötsligt inte lika jobbigt att ta av sig klänningen som skylde alla fantastiskt stora volanger.

Ja, Frida o våra odjur gick ner till badet relativt tidigt o stranden hade vi för oss själva!!

FANTASTISKT!!

Barnen kunde springa vind för våg o ja kunde få lite bränna även ja på min väldigt vita mage jämfört med resten av kroppen som fått fantastiskt mkt färg =)

Åter igen dehär med fantastiska vänner....

Ja, Frida o våra barn.

Kunde inte haft en mysigare fredag <3

En magisk känsla har infunnit sig i kroppen o just för stunden känns de toppen <3

2 av 3 sover då denna dag gjort sitt.

Jobbigt med sol o bad en heldag i denna utomlandsvärme, men härligt är de!!

Puss o kram denna härliga fredag <3

 

 

                     

Av Sandra Bertlind - 26 juli 2013 09:02

Först en toppendag med min Helena sen en kanonkväll med

mina fina tjejer

Frida o Jessica!!

Vet inte vad ja skulle göra utan alla mina fina vänner <3

Ni betyder så otroligt mkt för mig o förgyller mina annars ganska dystra dagar!!


Får oerhört mkt mer ny frisk energi är ja får träffa er o spendera massa värdefulla timmar i ert sällskap, skulle ja inte vilja byta bort mot något <3


Semestern börjar närma sig sitt slut, de roliga är att min oror för hur intensivt jobbig semestern skulle bli börjar oxå gå över o ja har lyckats ta mig igenom med bravu.

Visst vägen har absolut inte vart rak o genomlidandet av de två första veckorna va hemska samtidigt som de hände bra saker oxå.

Men de roliga verkar komma nu på slutet o de är ja tacksam för.

Är oxå tacksam till Fottis som låter mig få vara mig själv o ha kul med mina vänner!!

Va ju som sagt ett tag sen de va så avslappnat som nu!!!


Idag blir de ja o mina fina ungar som ska till stranden med min Frida o hennes fina ungar!!

Kunde inte haft mer fantastiskt väder =)

Puss o kram hela dan              

Av Sandra Bertlind - 25 juli 2013 19:15

En av mina fina klänningar ja är super nöjd med!
Ett litet smakprov, vad tycks??

Av Sandra Bertlind - 25 juli 2013 18:31

Tack min finaste Helena för en helt underbar dag med shopping och gofika <3

Precis vad vi båda behövde och det finns inget så uppfriskande som att umgås med sina älskade vänner!!!

Blir glad och lycklig ända in i själen när man får skratta och njuta av varandras sällskap <3

Har otroligt roligt med dig du fina ängel!!! Önskar helt klart att det fanns fler som du <3

Och hemskt mkt tack till de fina gubbisarna som nu pryder mitt fina akvarium <3 <3 <3


Hittade mkt fint idag som ja vanligtvis aldrig annars gör, speciellt inte kläder. Men har kommit på att med rätt sällskap som får en på strålande humör går allt <3

 Kärlek till dig finaste Helena <3


Senare ikväll kommer ytterligare en kär vän min Jessica <3 De blir mys på balkongen med vin, ost o kex!!

Som ja längtat efter dig min fina tjej!!


Just idag är ja lycklig som har så fina vänner som gör mig så fantastiskt glad!!! Kärlek till er.......                        

Av Sandra Bertlind - 24 juli 2013 22:23

Blidde en spontanutflykt till Parkens Zoo idag!!

En mkt trevlig park faktiskt. 

Fint väder och lagom med folk, glada barn o sams föräldrar ja menar kunde inte bli bättre!!

 

Ett lugn här hemma har infunnit sig eller iallafall ja inbillar mig de o det känns hur skönt som helst efter mkt tjafs o turer fram o tibax.

 

Vi beslutade vid frukostbordet att ta ett ryck nu innan semestern är över o göra ett besök på djurparken för barnas skull. Förra året blidde de kolmården som bokstavligen åt upp hela plånboken så nu tänkte vi att Eskilstuna skulle sitta bra. 

Är oxå lite närmare.

Alla gjorde sig i ordning o ja fick äran att ha min nya snygga tunika som ja bara älskar =) 

Vädret kunde ju inte varit bättre för just denna dag o min nya tunika =)

Älskar den turkosa färgen tillsammans med mitt ärtgröna nagellack!!!

 

På vägen dit så gjordes ett snabbt stopp hos min fina morfis som bor i strängnäs <3

Då beslutade vi oxå att på vägen hem skulle vi stanna o äta middag så han fick spendera lite tid med barna (trots att de va sjukt trötta). 

Det gick bra!! Va jätte mysigt o bara inte va hemma för en gångs skull o bli lite ompysslad  av morfar o hans Gunilla <3

 

I djurparken var barna exenplariska!!

Valde helt rätt dag att åka dit. 

Lagom med folk, barna på strålande humör, mamman lagom lugn i kropp o själ, pappan oxå tror ja allt bara flöt så bra.

Vackra, konstiga, tokiga, roliga djur fanns att skåda o barna var helt lyriska <3 <3 <3

De värmer i mammas hjärta att få göra barnen så glada!!

 

Spenderat lagom med pengar så man kan klappa sig på axeln o inte bli toksvettig av allt som kostar.

 

En bra dag helt enkelt som var längesen vi hade <3

Är vi alla fem värda tycker ja!!

En trött mamma ska strax gå sova då ja imorn äntligen får tillbringa lite tid med min fina Helena <3

Ska bli såååå mysigt att få ses o fika o shoppa lite <3

Som ja längtat efter dig ängel!!

 

Ni andra kärlek till er!!

Nu är ju inte detta alla bilder men va jobbigt o lägga in så ni får nöjja er med dehär =)

 

 

                                                                                                       

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards