Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Bertlind - 31 maj 2013 06:55

Grattis mammas älskade kille på din 6 årsdag <3
För sex år sen natten mot fredag åkte ja o pappa från trångsund där vi bodde då i ilfart till Södertälje sjukhus då alla andra sjukhus var fulla. Pappa höll på tippa mig i rullstolen när han skulle köra in mig från bilen hahhaja de va inte kul då men såhär i efterhand va mkt roligt. Bara en halvtimme senare tittade du ut o oj så fort de gick.
Utan bedövning o så kom du ut i raketfart!

Alldeles ny o de finaste ja någonsin sätt <3
Du var helt perfekt! Blir tårögd bara ja tänker på det.
I mina armar låg du länge o gosa o ja o pappa bara satt o tittade på dig! Sen fick pappa sitta med dig för att ja skulle duscha. Vi fick mysfrukost av sköterskorna o ja o pappa sms till alla vi kände att du kommit!

Denna dag var underbar Theo Fotios Karakitsios! 3210g o 48 cm lång 04.50 kom du <3

Älskar dig av hela mitt hjärta min fina prins o finns här alltid!!!!

LYCKA!

Av Sandra Bertlind - 30 maj 2013 07:00

Idag o imorn är en ganska tung o känslomässig dag!
Sånt som såna utan känslor knappast kan förstå.
Massa inplanerade möten, jobboga beslut o försöka enas =(
Sovit dåligt i natt o fick en lagom stressig morgon då ja skille lämna barn för att sedan springa mig trött till tåget.
Med hjärtat i halsgropen o svetten som lacka satte ja mig för att pusta ut.
Känner att nerverna ligger på utsidan just nu så ska någon bråka får de göra det med någon annan!
Vill inte vara i min egen kropp just nu!
Men men vem bryr sig mer än ja själv som självömkar!?
Härligt att solen skiner iallafall...... <3

Av Sandra Bertlind - 28 maj 2013 05:34

Vi kör en Thomas Ledin morgon o spelar hela albumet i öronen.


Solen skiner o värmen börjar sakta göra sig påmind. Allt blir så mycket lättare med en ljus o härlig morgon.


Har såklart dock inte bestämt mig för vilket humör ja ska vara på men hoppas på de bästa!


Så mycket roliga minnen som dyker upp av alla gamla låtar


Minnen är verkligen de bästa man har iallafall de roliga!


Man kan bara drömma tillbaka o minnas allt roligt, innan livet blev mer komplicerat o tvärvärdelöst som ja känner att de är just nu i livet.


Tänk när allt bara va lätt. När ja va jag o blev omtyckt för den ja va o folk acceptera att ja va en glad o sprallig tjej. Färgstark i min karaktär o generöst vänlig.


Varför kan ja inte få va den tjejen nu?


Humöret pendlar verkligen som en berg o dalbana o man får va glad de timmar ja är på bra humör o är något glad för de kommer mer sällan!


"Skin när solen skiner för du vet aldrig när den kommer tillbaka"

Av Sandra Bertlind - 27 maj 2013 06:29

Igår va vi o firade min mamma på morsdag!
O vad händer, jo Dennis bestämmer sig för att springa genom mammas draperi eller trådgardin som de så fint heter som hänger i dörröppningen o som då flätar ihop sig o fastnar runt halsen!!!!
En skräck.....han kom som tur var loss men har nu jordens märke runt halsen =(
Blir så ledsen varför detta händer min otursunge HELA tiden!
Med kräk i halsen o ond mage gick vi hem o ja ville bara spy! Känner mig som den mest värdelösa mamman i världen =(
Kan inte ens ta hand om mina barn utan att något ska hända. ......
Fy mår illa när ja tänker på allt skit!!

Hoppas verkligen allt vänder snart vill inte må skit mer o vill inte att folk ska försöka tro
Att de vet hur ja mår när de inte har en jävla aning.

Bara köra denna vecka då!!!!! Kommer bli tufft men men.

" var stark, de är ditt innre som styr din rädsla för dina hahandlingar"

Av Sandra Bertlind - 26 maj 2013 10:49

Ja vad ska man säga om denna dag egentligen?!

Ja, jag har en mamma o ja ja älskar henne, ja är en mamma o förhoppningsvis älskar mina barn mig.

Denna dag är lite blandad tycker ja då ja faktiskt inte har den där riktiga mor o dotter relationen som ja alltid önskat mig.

De är liksom någon konstig kärlek om ens de vi har till varann!

 

Men hur som helst så grattar ja ju min mamma o barnens mormor på morsdag o hoppas hon får en bra dag!

 

Hon finns ju för mina barn så som hon inte fanns för mig o de är alltid något!!

 

Hoppas man aldrig blir sviken av sina barn så som de onda sviker en 364 andra dagar om året!

Kärleken till sina barn är oändlig hur tufft de än är att vara mamma!

svåraste jobbet man kan ha men ja älskar´t <3

 

Mamma med Theo <3

 

 

          

 

                                  Theo 070531         Dennis 080811        Neo 100412

Bästa datumen i mitt liv <3

 


Av Sandra Bertlind - 24 maj 2013 10:29

Är en stolt mamma till min stora prins som är på skolan själv just nu med sina kompisar o har kul. Hur kunde 6 år gå så fort?? Min fina unge <3
Mamma älskar dig!!!!!

Av Sandra Bertlind - 22 maj 2013 17:54

Äntligen tittar solen fram o kan iallafall för några sekunder få mig att må på topp!!
Du fina sol värmer mitt kalla hjärta <3

Mer sol mer kärlek så löser sig allt <3

Av Sandra Bertlind - 22 maj 2013 06:20

Det är ju inte hållbart att hålla på som ja gör. Förnedra mig själv genom att hela tiden behöva förklara mig om hur ja gör, när jag gör o varför. Ja är en vuxen människa o ägs inte av någon. Varför är allt detta lättare att säga än att göra till handling??
Så frustrerande att man bara för att man får en fråga blir alldeles nervös o får ont i magen o känner sig skyldig fast man inte behöver. Varför? ??
Fattar inte vad som händer med mig o förstår inte varför ja motarbetar mig själv istället för att stå upp o visa vart min gräns går.
Ingen har rätt att behandla mig som en hund!
Men som sagt lättare sagt än gjort =\

Tror den här dan blir ungefär samma som igår KÄNSLOMÄSSIGA STORMAR!!!!

"Ja vill så gärna våga"

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards