Alla inlägg under september 2015

Av Sandra Bertlind - 29 september 2015 20:51

När kroppen värker och man inte vet om man ska gråta eller skratta. Sån kväll har jag.
När man ska vila fast alla måsten skriker efter en.....
Ligger nu i soffan och kommer inte upp. Hoppas tabletterna kickar in så man får sova snart.......godnatt alla vackra

Av Sandra Bertlind - 27 september 2015 20:46

En förkylning resulterade i information i ryggraden och funktionsnedsättning i rörlighet. Väntar på en röntgen tid =(

Sjukskriven 2 veckor!

När man ligger hemma och har sjukt ont tänker man väldigt mycket också.

Både själsligt och får perspektiv.

Försöker inhämta ny energi så jag orkar vara den positiva människa jag föddes till!

Tyvärr tar smärtan över ibland.

Hoppas alla får en fantastisk vecka!

Puss och kram

Av Sandra Bertlind - 20 september 2015 20:02

Barnen och jag har haft en bra helg! Men den slutar med att mamman känner sig febrig och värk i hela kroppen =()=

En sväng till Farsta =)

Träff med gammal vän <3

Mys med sötaste Rakel <3 min guddotter <3

Besök av min morfar =)

Besök av min moster och mina kusiner från Cypern <3

Trevlig vecka! Själv måste jag krya på mig <3

Av Sandra Bertlind - 13 september 2015 20:11

Idag har vi hängt i Farsta med min syrra och min ena kusin som är här från Cypern.

Fick bli 2 av 3 då min äldsta var hos farmor med sin kusin =)
Vi införskaffa nya kläder till boysen och fika lite =)

Sen hem och förbereda middag innan vi drog på fotboll! Hemmagjorda köttbullar i brunsås och potatis fick det bli!

Korv innan hemgång =)

Min lilla /stora kille <3

Nu soffläge!

Puss och kram alla fina

Av Sandra Bertlind - 13 september 2015 09:26

Hade 5 peppade pojkar igår till en utflykt på Naturhistoriska riksmuseet =)

Spännande, läskigt och jobbigt med vänta.

Världens bästaste!

Grävde efter fossiler och fick diplom =)

McDonalds blev det oxå då alla var väldigt hungriga efter utflykten!

Cosmonova =) det var coolt!

Och såhär trött va jag efter =0)

Nu söndag och det ska röjas vi ska en snabbis till Farsta seb fotbollsträning och knåpa ihop en god middag <3 kram alla fina

<3

Av Sandra Bertlind - 11 september 2015 22:04

Haft en mysig kväll med prinsarna!
Köttfärssås och spagetti till middag, dusch efter maten och klippning för Theos del, Minionerna på film med popcorn och soft lego bygge innan Sov dags <3

Imorgon är en ny dag med massa kulit =)

Nattinatt

Av Sandra Bertlind - 11 september 2015 16:13

.....än fina och snälla kommentarer från främmande människor =)
Tackar ödmjukast för dina vänliga ord du fina människa som skrev idag <3

Än finns det hopp om mänskligheten!

Min helg börjar väldigt bra! Hoppas den består.

Planerna är att pojkarna ska ha grabbkväkl med kompisar sen imorn en heldag på museum =) vem vet kanske tom får till en träff med min fina Jessica på kvällen <3

Glad tjej är jag! Puss på er

Av Sandra Bertlind - 11 september 2015 12:08

Hoppas alla får en kanonhelg för det tänker jag ha med mina fina söner <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards