Alla inlägg den 27 november 2017

Av Sandra Bertlind - 27 november 2017 21:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 27 november 2017 16:32

Ett samtal med dig kan få mig så himla lugn!

Du vet de perfekta orden som kan få mig glad eller iallafall på bättre humör.

Du vet precis hur jag fungerar i alla situationer och dömer mig aldrig.

Du uppmuntrar mig till den bra person du faktiskt hjärtligt och innerligt tycker att jag är och ffår mig alltid att sträcka på mig lite extra.

Vet inte vad jag hade gjort utan dig.

Vi må vara på olika våglängdr i livet men med alla prövningar jag går igenom ä du den som står upp för mig och står kvar när andras feghet kliver in.

Du och jag mot världen.

Älskar dig innerligt och ska uppskatta dig mer!!!!

Min finaste vän sen 25 år tillbaka  

Av Sandra Bertlind - 27 november 2017 15:16

   

Av Sandra Bertlind - 27 november 2017 15:04

Får knappt luft.....

Nervositeten hela dagen lång har varit sjukt olidlig.....

klarar inte av sån här press.

Illamående, yrslig, har inte ätit något då jag knappt kan dricka vatten......

Pratade med ägaren till resturangen vars min telefon ligger på.....

Snickare kommer dit imorn bitti och jag får då förhoppningsvis tillbaka min telefon imorn em.

Svårt att fokusera och tårarna har varit många även idag.....

 

Klarar inte av att leva såhär......

Måste ju kunna lita på att den man lever med ställer upp och finns när saker är tunga?! I mitt fall känns det som jag är ensammast i världen. Kanske jag själv som skapat det.....

 

Just nu vill jag bara ha tillbaka min telefon mina kort.

Och i helgen kommer jag göra nåt med mina barn ensam och tanka energi.

Detta har tait sjukt hårt på mig.

 

Ska sluta deppa så fort orken finns.

Är nog eextra känslig då jag dessutom är dyngförkyld och febrig.

 

Just nu kan inget få mig glad.

Bara jag får tillbaka min telefon och mina kort!!! 

Materiella ting men som är sjukt viktiga för att livet ska funka....

 

kräkfärdig och utmattad!

Nice måndag verkligen

Av Sandra Bertlind - 27 november 2017 06:56

Kan inte alls se hur detta ska lösa sig.......

Vaknade med tårar....mår så jäkla dåligt.....

hur ska ni förstå??

Klat ni inte gör....ni lever inte MITT liv......

Vill bara försvinna.....vill inte prata med någon.....just nu ger det mig inget.

Är bara så sjukt ledsen......

Du sårade mig så jäkla hårt.

Du får mig att känna mig som en jäkla nolla.

Som att inget på denna jord skulle kunna få mig att ens bli lite bra....

Du bad om ursäkt....

Men det är som att sätta kniven i hjärtat 5 tusen ggr och sen säga förlåt.

Dina handlingar skadar mig så mycket.

Ingen kan förstå....

Det monster som du blir emellanåt önskar jag ingen....vet at du mår dåligt men det gör alla på nåt sätt.

Det ger inte dig rätten att ta ifrån mig in värdighet.....

snart sker en förändring..... JAg hoppas du är  med på det....för jag är färdig med att må skit, ta skit, och vara misslyckad i dina ögon!

Tänk om du kunde ge mig hälften så mycket kärlek som du ger mig hat.........

Vad älskad jag hade varit då.....

jag är så  ledsen.....

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards