Alla inlägg under juni 2022

Av Sandra Bertlind - 9 juni 2022 20:32

Mina fina söner har sommarlov!!! Iallafall 2 av 3.....
Den äldsta ska sommarjobba 4 veckor med pappan.
Tänk att jag har så stora barn. Mammahjärtat är överfullt av kärlek tacksamhet och stolthet för dessa fina killar.

Vilken torsdag ändå!!!!

Mamman var oxå uppklädd....eller alltså jag älskar ju mina klänningar för er som missat det=)

Puss

Av Sandra Bertlind - 7 juni 2022 20:09

Nu är jag sådär dålig igen på uppdatera.
Sorry!!!!
Tänker att jag ska få ett bättre skrivflow!

Veckor springer iväg och jag inser att semestern är sjukt nära.....
Så vad har hänt......har varit och tagit mängder med prover, röntga mig osv....
Ingen förändring allt är defust. Men ger inte upp ang hälsan. Sover mer än jag borde men det är för att inte kollapsa helt.

Min äldsta förmåga har hunnit fylla hela 15 år.....tror ni jag va känslig den morgonen.....jag är mamma till en 15 åring.....så sjukt att förstå!

Min yngsta har fyllt 12. Också en sjuk känsla inga små hemma längre.

Min mellanpojk fyller 14 i augusti.

Fått ordning på vårt landställe som jag älskar mer än mycket annat!
Herregud vad detta hus ger mig ro i själen. Trädgården är amazing och luften likaså.
@villaouzo i mitt hjärta!
Har en Instagram sida där jag lägger upp allt kul som sker och alla som kommer på besök. Men även alla renoveringar som blir.
Detta skulle va en dröm att jobba med på heltid faktiskt?

Sååå.....ska bli bättre på uppdatera er men här kommer lite iallafall!

Puss

Nytapetserat

Fixa ytterdörr

Skillnad!!

Puss på er!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards