Alla inlägg under juli 2018

Av Sandra Bertlind - 21 juli 2018 07:37

Allt har sitt slut men börjar längta hem nu.
En vecka kvar!!!
Behöver mentalt börja förbereda mig på att snart börja jobba.
Det stressar mig.
Får hjärtklappning och ångest.
Är jag redo verkligen?......
Ska försöka njuta av den tiden kvar.....
Resten tar vi som det kommer!!!
Soliga kramar

Av Sandra Bertlind - 20 juli 2018 03:17

Här ligger jag på Cypern mitt i natten och lyssnar på Markoolios sommarprat i P1.
Så mycket känns igen och tårarna sprutar. Vilken relise......
Tar med allt jag hört i natt och ska tänka mer på vad jag värderar i mitt liv med mina barn och min man.....wow!
Hjärtat fick gråta ut!!!!
Mycket starkt gjort Marko.

Godnatt 04.17

Av Sandra Bertlind - 17 juli 2018 20:18

Sitter just nu i vad jag vill kalla mitt andra hem.
Har varit här nere många år och varje år jag kommer ner är det min fristad <3
Haft tre deppdagar.
Ni vet när man bara känner sig fel i sin kropp. I år trivs jag inte alls. Alla kläder jag tagit med mig är så fel.
Inte bekväm inte alls.
Känner mig ledsen.
I skrivande stund har jag haft en super mysig middag på balkongen med min familj och även morfar som är här nere.
Men kan inte hjälpa att känna mig ledsen och ful.
Svårt att hålla fasader efter min stora krasch i våras......
Men försöker ta vara på mina glada timmar. Jag har det bra!!!

Av Sandra Bertlind - 2 juli 2018 06:42

Om 6 dagar åker jag på en 3 veckor lång semester i vårt paradis Cypern! Ska bli så skönt.
Ska bara koppla bort och njuta av min familj och försöka börja må bättre med mig själv.
Självförtroendet är inte på topp och jag har mycket att jobba med.
Men jag är laddad. Behöver ny energi.
Ta hand om er ?

Trött och sliten men glad.
Alltid något.
Puss

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards