Alla inlägg under september 2013

Av Sandra Bertlind - 25 september 2013 05:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 19 september 2013 07:46

Alltså mina hormoner måste vara helt rubbade ja får såna fruktansvärda svallningar så fort ja känner mig minsta stressad o inte kan göra nåt i den takt ja själv vill.....vidrigt!

Sen ska man sätya sig på ett tåg i över en halvtimme o känna sig äcklig. Hatar torsdagar, hatar att lämna sura barn, hatar o bråka o tjaffsa men älskar när det vänder o det går bra.
Typ som i morse att lämna min stora pojk i skolan som vart så jobbigt o vi varit osams varenda gång idag var det riktigt trevligt!

Vi fotade herr hare som låg på gräsmattan påväg till skolan o åt! Mycket söt.
Theo blev så till sig o ville ringa till sin pappa o berätta. Han blundade när ja försökte gå närmare o fota då de va läskigt tyckte han. "Akta mamma den kan ju kanske äta upp dig " =)
Gullunge <3

Nu jobb!! Hoppas alla får en fin dag!!

Måste bara visa min nytatuerade arm som ka bara älskar! ! O på herr hare =)

Av Sandra Bertlind - 19 september 2013 07:45

Alltså mina hormoner måste vara helt rubbade ja får såna fruktansvärda svallningar så fort ja känner mig minsta stressad o inte kan göra nåt i den takt ja själv vill.....vidrigt!

Sen ska man sätya sig på ett tåg i över en halvtimme o känna sig äcklig. Hatar torsdagar, hatar att lämna sura barn, hatar o bråka o tjaffsa men älskar när det vänder o det går bra.
Typ som i morse att lämna min stora pojk i skolan som vart så jobbigt o vi varit osams varenda gång idag var det riktigt trevligt!

Vi fotade herr hare som låg på gräsmattan påväg till skolan o åt! Mycket söt.
Theo blev så till sig o ville ringa till sin pappa o berätta. Han blundade när ja försökte gå närmare o fota då de va läskigt tyckte han. "Akta mamma den kan ju kanske äta upp dig " =)
Gullunge <3

Nu jobb!! Hoppas alla får en fin dag!!

Måste bara visa min nytatuerade arm som ka bara älskar! ! O på herr hare =)

[Bild]

[Bild]

hm!

Av Sandra Bertlind - 17 september 2013 17:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 15 september 2013 20:50

Nu har jag äntligen fått gadda mig och ingen är ju lika nöjd och glad som jag =)
Tack Emma för idag, grymt jobbat!
Nu är mina syskon på sin plats och alla mina fina fjärilar i mitt liv <3

NÖJD =)

Av Sandra Bertlind - 14 september 2013 22:03

Idag har varit en helig dag!!

En dag då jag äntligen fått ihop två av mina tre syskon, något som betyder mycket för mig <3 <3 <3


Så himla mysigt när man såväl får till det och det ända jag vill säga är att jag är grymt stolt över er och är hedrad att få vara er storasyster <3

Härligt att barnen fick träffa sin morbror och hans tjej Sabina som hon oxå heter.

Johan hade gjort två olika pajer och Bina hade bakat sin berömda kladdkaka som var gudomlig!!

Vi firade min bror och hans Sabina som båda fyllt/fyller år denna månad med massa gott och fina paket =)

En riktigt nice dag som jag avslutade med en uppfriskande promenad med 

the dogs =)

Imorn är det gaddning för hela slanten =)


Kommer alltid älska er mina fina!!!

 

             

 

       

       

Nattinuffsen <3 






Av Sandra Bertlind - 14 september 2013 11:04

Idag blir det kalas hos bror min!
Var längesen vi sågs trots att vi bor nära så ska bli kul o ses =)

:-)

Av Sandra Bertlind - 13 september 2013 06:35

En bättre dag helt enkelt <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards