Alla inlägg under februari 2014

<3

Av Sandra Bertlind - 28 februari 2014 07:02

Av Sandra Bertlind - 27 februari 2014 18:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 26 februari 2014 21:29

Dagen närmar sig med stora steg och nu ikväll har en nervös illamående mage visat sin bästa sida =(

Kan inte förstå att detta faktiskt ska hända.

För några veckor sen satt vi och prata om vilket café vi skulle ses på när du kom till stockholm och nu finns du inte mer.....

Lämnar mig med massa frågetecken bara.

Vad var det du verkligen inte ville att jag skulle veta??

Vad skyddade du mig från?

 

Det finns inget i världen som kunnat få mig att tycka ditt eller datt om dig pga din handling!

Jag tyckte om dig för den du var och av det jag läst mellan raderna verkar jag vara en av få som verkligen gjorde det =(

 

Varför kände ingen dig som jag?

Varför släppte du inte in någon annan på livet?

Varför mig?

 

Imorn kl 11.00 kommer hela din familj och dina vänner ta farväl av dig i kyrkan =(

Jag är inte där......

Jag var din vän också.....

Då tänker du såklart att varför åker du inte dit......

Vet inte varför, allt känns så olustigt på nåt vis och att åka 60 mil för att gråta över all misär av falska människor till vacker musik och ledsen familj känns för mig bara jätte tungt.

Menar känner ingen.

Vem skulle jag ha som stöd? vem skulle hålla min hand då jag fullkomligt kommer ramla ihop??

Jag vill inte ha dig i en kista......

 

Hur som helst så kommer jag att sörja dig på mitt eget vis!

Det finns ingen som känner dig som jag gjorde......

 

Låt mig få sova i ro inatt för att orka vara stark imorn när denna tunga dag ska äga rum men jag ska stå på mitt jobb och vara fokuserad på  annat! 

LLåt mig orka vara stark hela dagen lång, för lång kommer den verkligen bli!!!

 

Säger inte farväl idag, säger bara godnatt <3

 

 

 

Av Sandra Bertlind - 25 februari 2014 17:36

Nu är det bara två dagar kvar tills du kroppsligt slits ifrån oss på denna jord =( vet inte riktigt hur jag ska hantera alla känslor!
Hjärtat känns tungt och pulsen ökar och paniken växer när jag tänker på denna dag!

Hoppas dina vingar orkar bära dig och visa dig allt vackert vi ännu inte skådat!

Ont gör det! I nästa liv lever vi länge och väl och tar ut det bästa av livet.

i detta liv fick vi lära oss den hårda skolan och jag är fortfarande lärling!

Kärlek till dig fina ängel <3

Av Sandra Bertlind - 23 februari 2014 20:35

Äntligen har jag fått upp lite bilder så det känns lite ombonat i hemmet!

Älskar bilder på mina små prinsar <3

Det bästa som finns är att få sätta upp alla bebisbilder då man får så mycket minnen och en varm känsla i kroppen!

Nöjd över dagens fix.

Nu ska jag bara fixa det sista inför jobb imorn sen är det Sandra och Scooby häng framför nån tråkig film =/

           

 

 

Har ett väldigt känslosamt och viktigt brev att leverera via mail också som ska va med på begravningen av min fina ängel också!

Riktigt tungt =( Men de vackraste bukett jag kunde hitta ska pryda din plats denna dag min fina ängel!

 

"Vila i frid du fina ängel! Du finns i våra hjärtan för alltid, älskar dig Markus! Tack för din glädje och tid i detta lliv, snart ses vi igen <3

Sandra, Sussie, Sabina och Jimmy"

 

Kommer gå till minneslunden denna dag min fina och tända ljus för dig! 

Kommer även tända ljus här hemma för dig from din dag du lämnar oss på riktigt!

2014-02-27 kommer vara ett riktigt ångest datum!

 

 

Ni andra ta hand om varann <3

Av Sandra Bertlind - 20 februari 2014 16:12

Det finns någon med lika stort hjärta som du som förmedlar min sorg fysiskt till dig!

Älskade vän......mina tårar räcker inte ens till för att visa hur saknad du är <3

Denna plats Mackan kommer bli tungt att komma till! Speciellt för din familj......

mycke ja har kvar att nysta upp men med någon som stod dig nära ska dehär nog bli lättare med tiden!

Tur att alla sörjer på olika sätt för att sprida rykten om någon som du som inte längre kan försvara dig är bara en sjukt vidrig sanning som man tyvärr aldrig kommer ifrån!

Kärlek till dig min ängel

<3

Av Sandra Bertlind - 18 februari 2014 21:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 16 februari 2014 21:51

Efter en helvetesdag på riktigt så fick jag ändå lite gjort!

Så för att då börja se och skriva positiva saker så har ni  här ett av mina absoluta intressen =)

INREDNING!!!

Har ju haft svårt att  få in en mysig känsla i det annars väldigt kyliga rummet  så nu börjar det bli lite kosigt!!

   

 

 

 Äntligen har man fått  upp första korten i lägenheten <3 <3 <3

Nu är det bara sänghimmeln kvar, kort kommer inom kort <3 

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards