Alla inlägg under september 2021

Av Sandra Bertlind - 22 september 2021 12:25

När kylan är en självklarhet och man vet att värmen gett sig av, blir man ändå så extra glad när solens strålar visar sig.

Jag är en människa som påverkas extremt av årstiderna. Hösten är den som känns tyngst när jag blir ifråntagen ljuset MEN när solen visar sig och man får promenera till jobbet bland strålarna då ja då njuter jag till max!!!!

Ibland kan även jag vara otroligt tacksam för så lite!!

Ha en fin onsdag alla goa

Av Sandra Bertlind - 9 september 2021 20:37

Hösten är ju här men kan ändå känna att hoppet på lite lite värme ändå finns.
Dagar med sol är mina bästa! Når de absolut innerliga i min själ och får mig känna mig så levande. Solens strålar är som ett bilbatteri i min kropp de bara får mig att öka tempot och humöret.

Kan känna mig rätt så nöjd med min person just idag!
En mullig 36 snart 37 åring i sina rosa prinsessdrömmar som ALLTID då menar jag ALLTID förväntar och väntar på det bästa I mötet med andra människor och livet.

Det svåraste just nu är att vara en tonårsmamma till 3 söner. Men kan bara säga att jag inte kan vara annat än stolt så fina barn som jag har. Lugna, generösa, artiga, snälla, hjälpsamma, omsorgsfulla jag menar kan jag begära mer!!

Bara lite kvällsmacka ändå....OCH imorn är det fredag!!!!!
Massa kvällskärlek från krutrut!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards