Alla inlägg under oktober 2014

Av Sandra Bertlind - 30 oktober 2014 16:51

Inte lätt att heta Sandra, inte ens ibland!

Av Sandra Bertlind - 29 oktober 2014 06:24

Inte nog med att man redan ska gå upp 04.00 för att åka till jobbet med 05.05 tåget så är tågtrafiken åt helvete och jag, Fotti och Fottis kompis matte får kliva av i Älvsjö för att ta bussen till gullmarsplan för att sen ta tunnelbanan till centralen där jag sen får ta pendeltåg till spånga för att sen ta bussen till jobbet!

Ni hör ju hur illa det är!

Känner att det är dags att se sig om efter ett närmare ställe.

Trött tjej idag som inte sovit bortskämt mycket alls.... typ 3 timmar så hoppas alla är snälla idag!

Sen till jobbet blir jag iallafall. 3 gången på 10 år =) de ni!!

Hoppas alla får en fantastisk dag! !!!!
Kärlek och kramar

Av Sandra Bertlind - 27 oktober 2014 06:22

Vill inte ens prata om det! Den var vidrig, en riktig besvikelse och jag hoppas min familj lärt sig en läxa för fan så arg jag varit och fortfarande är!

Är långsint i vanliga fall men detta tog priset!

Nog om det!

Hoppas alla får en bra vecka för det hoppas jag verkligen jag får efter denna helg!

Massa kramar till alla som vill <3

"Du har bara en familj genom livet som du varsamt ska sköta med ömhet, tänk på dina ordval och ditt beteende för det är du som i slutet står där sårad och ensam"

Tänkvärt!!

Djurisk trött tjej!!

Av Sandra Bertlind - 24 oktober 2014 12:18

Du fanns där när ingen annan ville hjälpa! Du tog min mamma under dina vingar och räddade henne ur många hemska situationer!

På så sätt räddade du oss från vad våran mamma kunde få utlopp till ibland.

Du var så färgstark, så vacker, hade roliga kläder som du själv sytt och jag glömmer aldrig så imponerad jag var av dina sytalanger och vackra tyger. Du var en kreativ person med en stor portion humor!

Glömmer Heller aldrig dina ryska dockor som var det absolut roligaste jag visste när jag var hos dig!

Så orättvist att en så godhjärtad och fin person tvingas bort från oss!!!

Vi kommer aldrig någonsin glömma din vackra nuna.

Tack för att du gav mig och mina syskon en bättre chans i livet och även fanns för min mamma så många många år.

30 år......Min 30 årsdag kommer jag aldrig glömma på gott och ont =(

Jag fick en fantastisk dag men du lämnade oss dagen efter =(

Vila i frid nu Gay! Krutgumman själv <3
Kärlek till dig i himlen

Av Sandra Bertlind - 24 oktober 2014 05:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 22 oktober 2014 20:38

Som vanligt somnar alla ifrån mig och jag är sist uppe för att se till att väskor kläder tvätt mm. fixas inför nästkommande dag!

Ikväll höll jag på somna i soffan men gick upp för att ta mig en kopp kaffe och fixa naglarna framför Arga snickarn!

Är i stort behov av min kväll och behöver verkligen mina kvällstimmar för att komma ner i varv och hitta min inre känsla!

Önskar jag kunde avstyra sånt som kommer fram och gör ont!

Trevlig kväll alla fina <3

=/

Av Sandra Bertlind - 22 oktober 2014 05:46

Ibland kommer tunga saker från det förflutna ikapp en.....mycket nu!

Av Sandra Bertlind - 21 oktober 2014 07:26

Har hittat en ny favvo låt =)

Martin Stenmark- Glas, betong och cement!!!!!


Fy vill inte till jobbet.....vill bara sova är trött och har ont i varenda del av kroppen.......

Känner inte igen mig själv! Går sönder både utanpå och inuti.....

Trevlig Tisdag

En till låt som gör en glad är:
Jessie J och Ariana- bang bang

Tjohhoo =)

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards