Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra Bertlind - 31 augusti 2014 17:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 29 augusti 2014 07:10

Godmorgon alla fina!
Hade en helt okej trevlig middag hemma hos mamma igår tillsammans med moster och mormor och min syrra en stund.

God mat som är gjord efter LCHF då min mamma är glutenintolerant mm.

Riktigt gott och så lite rosebubbel!

Mamma och moster

Mormor, syster och moster! Kul de ser ut att ha =)

Mormor tyckte Binas tofflor va kul!

Rocky Binas vovve stackarn fick lyssna på allt kackel <3

Ja så imorse då rå så vaknar man tokförkyld och igen täppt. Dock ingen feber så bara att ta sig till jobbet!

Min familj får dock vara hemma då de är sjukt så skönt för dom! Fick iallafall sällskap med en kopp te imorse så de va mysigt. Passande på och tända ljus oxå =)

Trevlig helg

Av Sandra Bertlind - 28 augusti 2014 06:53

Denna morgon är det jag och Sara Dawn Finer!!!!
Hittat ett album med henne som är fantastiskt. Alla vackra texter som man kan relatera till sitt eget liv på många sätt. Det får en liksom att tänka till!

Fantastisk röst och otroligt vacker <3
Tack för att du sätter ord på mina känslor!!!!

Sjukt seg dag men bara ta sig i kragen!
Ikväll blir det middag hos manma med mormor, moster och Bina (syrran)!

Inte jätteladdad men kanske blir =)

Trevlig dag!

Av Sandra Bertlind - 27 augusti 2014 07:22

Hade en mysig eftermiddag och kväll med min moster, syster och hennes bästa kompis Adriana!
Vi var på Sparadiset och bubblade pool, åt god frukt och bara relaxade =)

Verkligen vad alla behöver mitt i veckan och början på terminen!

Väntrummet!

Vårt bubbelrum!

Kul att ha oss på ett kort iallafall! Bara Ensa som saknas <3

Kom hem sent och sjukt trött var jag men inte mkt att göra bara börja fixa barnens kläder mm.

Idag är en mindre bra dag men blir nog bra =)
Kram alla fina!

Av Sandra Bertlind - 26 augusti 2014 07:04

......den fortsätter i rolig anda!
Ikväll blir det spa med min kära syster, hennes bästa kompis Adriana och min kära moster som är här från Cypern! Alltså kunde haft det sämre!

Hoppas denna regniga dag kan gå fort och att dagen blir fridfull =)

Upprymd av gårdagen ser jag positivt på denna morgon!

Hoppas alla får en bra dag trots vädret <3

Mina fina pojkar fick som de ville och åkte stolt sparkcykel till skolan idag =)

Av Sandra Bertlind - 25 augusti 2014 22:44

Vilken upplevelse idag!
Alltså bara den dynamiken och kraften från Allas små kroppar är obeskrivlig!
Är tagen och fångad av denna otroligt fantastiska kväll och överväger starkt att ha det såhär varje måndag ett par månader framöver!

Tack finaste Randy som tog med mig och tack Micaela som oxå ville sjunga upp med oss <3

Är i 7 himlen och är hög på energi. Kommer sova faktiskt i natt med musiken i öronen!

Natti alla fina

Haha ibland blir det tokigt med korten men oj vad vi fick skratta!

Av Sandra Bertlind - 25 augusti 2014 06:20

Idag förstår ni ska jag av alla människor prova på något som från min sida är blodigt allvar =) jag ska sjunga i Putte Nelssons kör !!!! Hur fantastiskt är inte det?!

Wow vilken upplevelse och framförallt något som kan ge mig en otrolig energibomb!

Och med dehär laddar jag upp morgonen med Panetoz nya/gamla album det rycker i kroppen och jag bara känner mig så glad att jag vågar ta ett helt nytt kliv i livet!!!! Wow alltså.....

Fortsättning följer mina fina!

Trevlig måndag <3

Av Sandra Bertlind - 24 augusti 2014 21:33

Idag vart de en snabbfika med bästa familjen Alexandra /André /Olivia /Leonel!
Alltid lika befriande när de kommer hit så vi får något annat att tänka på!

Lillskrutt fick åka till farmor idag då dagis är stängt måndag och tisdag.

Vi bestämde oss för att gå på bio med våra stora killar och vad är en bio utan MCDONALD'S =)

En trevlig dag som nu slutar med slötittande på tv och lite klädtittande på nätet då jag är grymt sugen på att köpa en helt ny garderob till denna osmakliga kropp. Kanske kan få mig att känna mig lite finare men bara lite.

Denna vecka blir fylld med massa kul!
Den som väntar på något gott =)

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards