Alla inlägg under juli 2017

Av Sandra Bertlind - 2 juli 2017 22:34

Nu är hon äntligen här lilla miraklet Moa!
Min bästaste kompis har äntligen fått sitt andra barn och jag har fått äran att bli gudmor till denna lilla skapelse!
Igår var vårat första möte och hela min kropp är fylld av kärlek till henne.

Lilla mirakel!

Du har fyllt mitt hjärta älskade barn!
Att få hålla i din lilla lilla kropp och dofta på din mjuka hud gör mitt hjärta varmt!
Du är fantastisk!

Att jag dessutom får äran att bli din gudmor är så himla roligt!!!!
Jag ska äntligen få pyssla om en prinsessa.

Det är ni små mirakel som är meningen med livet!
Älskar dig redan villkorslöst!

Din mamma betyder mest för mig och din fina storebror!!
Ser fram emot aTT finnas till under din uppväxt och följa dig genom livet!

Mitt hjärta är fyllt av kärlek och beundran!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards