Alla inlägg under september 2017

Av Sandra Bertlind - 13 september 2017 06:11

Vaknar efter en orolig natt och bara undrar när allt ska vända?
Känner just nu att underläge är förnamnet......
Försöker ha jämn energi hela veckan så man orkar med just nu kretsar negativiteten runt mig. Eller är det kanske jag som är negativ! ?
Ja vem vet......
Tar dagen som den kommer. Försöker anpassa mig till min vardag och gör det jag ska så jag inte på något sätt får mer på mina axlar. ...alltid något.
Medvetenhet är bra när man måste! Hoppas alla får en fin onsdag och att solen lyser på er och ger energi!!!

[Bild]

Av Sandra Bertlind - 8 september 2017 06:19

Det är sjukt tufft och vet ärligt inte vilket ben jag ska stå på.
Oroliga nätter och väldigt litet intag av mat som resulterar i utkomst snabbt efteråt.
Oroliga klumpen i magen och dåligt samvete över omgivning för min frånvaro......
Går sönder inombords och inser att jag mår absolut bäst av att tillfredsställa alla andra än mig själv.
Är min omgivning glad blir jag glad. Även om det ibland utnyttjas flitigt och bekostar mig lidande i slutändan är det ändå det bästa.
Vill finnas för alla men vill radera mig själv från mig själv.
Självförakt är förnamnet just nu!
Vet faktiskt inte varför........
Besvikelsen över hur jag tänker ibland och agerar precis tvärtom gör mig galen....
Någon sa en gång till mig att:
Sandra, allt du går igenom i livet ska du lära dig något av.....
Em.....okej.......
Detta har lärt mig att om jag inte tar hand om mig själv kan jag absolut inte ta hand om andra.....
Ja är man smart så fattar väl vem som helst detta men jag har alltid gjort precis tvärtom.
Trott att jag kan leva genom andras lycka istället.

Nu äntligen helg och jag ska försöka hämta energi.
Har haft 3 riktigt tunga dagar där precis allt varit svart.
När jag hamnar där vill jag vara själv.
Vill inte se, vill inte höra, vill inte finnas. Fungerar inte alls.

Ska försöka ta mig i kragen fast lusten vill vara kvar i det svarta.
Började morgonen med att försöka fräscha till mig!
Trevlig helg alla fina
Ni är så viktiga men glöm inte er själva!!

Av Sandra Bertlind - 4 september 2017 06:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 1 september 2017 06:01

Orken är slut.....fasaden är omkullblåst jag orkar inte längre låtsas......
Om ni bara visste vilken oro som spridit sig som pesten i min kropp. Känns som varje bit av mig sakta sakta smulad sönder och blir till luft.
Känns som jag bara har ett tunt tunt skal son när som helst kommer gå sönder och då är hela jag bara borta.

Har mig själv att skylla så gnälla är helt meningslöst men ibland måste man få ur sig nåt.....
Bara pysa lite luft så man orkar kliva upp på morgonen.
Känns som hjärnan har syrebrist och att jag kvävs i min egen kropp.

Jag blir arg i hjärtat när folk vill att jag ska prata.
JAG VILL INTE
Jag vill vara glad med min omgivning inte ledsen och förtvivlad.
Helst vill jag ingenting just nu.
Samtidigt som jag inte kan sitta still.
Känns som jag vill ut och springa....
Springa tills jag får hjärtstopp.
Springa ut allt mörkt inuti kroppen...det som liksom gör ont.
Just nu känner jag mig mer hopplös än duglig.
Börjar tro att gud eller nån dör uppe utdelar sitt straff väl för något jag gjort i tidigare liv......
Life is hard!

Många citat stämmer idag!
Ångestladdat nu på morgonen
Men brukar lägga sig under dagen.....
Trevlig dag och helg alla fina!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards