Alla inlägg under januari 2016

Av Sandra Bertlind - 28 januari 2016 09:03

Alltid spännande varje morgon man ska åka till jobbet! Alltid något som är fel. Idag är det tågkö så man sitter ju nu fast mellan 2 stationer. Inte så lätt att ta sig nånstans då eller byta alternativ. Men inte behöver man stressa upp sig för kommer inte fram snabbare för det.

Var på utv.samtal med Theo igår och fick bara topp komplimanger över hur duktig och presterande han är.
Värmer så i mamma hjärtat när man inser hur duktig ens barn är i skolan. Och har bra kamratskap och relation till samtliga vuxna.
Vissa saker behöver såklart förbättras inom skolan men att han trivs och presterar är bara såå fantastiskt!

Detta visade Theo stolt upp att han skrivit i skolan. En berättelse om denna bild. Så stolt att han kan skriva en hel berättelse <3

Stolt mamma idag över alla mina barn!

Hängde med min bästaste Jenny igår kväll oxå. Alltid lika härligt att få hänga med dig. Finns ingen bättre hälft än du.
Bara såå bäst. Vi förstår varandra i allt!!!!
Älskar dig!

Hoppas alla får en trevlig torsdag! Puss och kram

Av Sandra Bertlind - 26 januari 2016 07:28

Happy tisdag alla hjärtan där ute!

Av Sandra Bertlind - 25 januari 2016 07:28

Ni vet när man vaknar mitt i natten och bara inte kan somna om......
Ja hjärnkontoret går ju i 180 och man tänker på allt runt om sig!
Blir så förundrad över hur olika vi människor är. Hur olika känsliga vi är, hur olika vi uppfattar saker som sker, hur olika ödmjuka vi är, ja ni förstår grejen.

Denna morgon när jag gick upp var jag väldigt trött. Man sover ju inte så bra. Hela kroppen var uppslukad av någon form av saknad. Vet inte efter vad eller vem men den var bara där!

Hoppas på att komma på det under dagen!

Puss och kram alla fina

Nu dags för jobb!!! <3

Av Sandra Bertlind - 15 januari 2016 12:29

Har 3 fina killar som jag verkligen är stolt över! Ja, klart de bråkar och ska vara tjaffsiga men i det stora hela helt underbara. Önskar de visste det som jag känner och inte bara det jag säger!

Morgonpromenad med de 2 stora till skolan i kylan <3

Min yngsta i mitten när jag hämtade på dagis här om dagen!

Tillägnar kärlek till mina pojkar idag!

Mamma älskar er Theo Dennis och Neo

Av Sandra Bertlind - 12 januari 2016 06:45

Nu börjar allvaret efter en lång och skön ledighet i jul!

Känner mig lite mer motiverad då jag nu träder in i småbarnsvärlden igen. Ska bli spännande men samtidigt läskigt då jag inte vet om jag är skapt för små barn längre. Men får den bästa kollegan som fyller tomrummet jag inte förmår mig prestera.

Ser fram emot en friskare och bättre vår.

Ska försöka stressa av och bara göra det nödvändigaste.

Hoppas ni alla får en bra vecka och trevlig tisdag!

Puss alla fina

Av Sandra Bertlind - 1 januari 2016 11:56

GOTT NYTT ÅR <3
Mitt nyår firades med den bästaste jag vet i hela världen min Jenny och hennes familj.
Även min egen och vår gamla vän Tobbe =)

Mycket trevligt och uppskattat nyår!

Lite presentöppning =)

Barnen åt före oss!

Tobbe

Krippe

Fo

Japp de var Tobbes hela kvällen lång <3

Välkommen 2016

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards