Alla inlägg under februari 2016

!!!

Av Sandra Bertlind - 23 februari 2016 07:11

När man sovit dåligt och musklerna krampar glömmer man fort att det finns dom som har det 700000000 ggr värre!

Med dåligt humör klev jag upp och tog mig en kopp te och peta i mig lite muskelavslappnande och Ipred i hopp om att min dag ska bli dräglig.

När jag kommer upp möts jag av mina vackra katter <3 va ju bara tvungen att fota. Finns inget bättre än djur när man mår sådär i kroppen!

Hoppas alla får en fin tisdag!!

Puss och kram

Av Sandra Bertlind - 17 februari 2016 12:45

Allt rullar på även om man är slitsamt trött just nu!

Första mötet med lilltjejen vi tog hem <3

Man glömmer fort hur små de är!

När ens bästa kompis bara kommer på fika och förgyller ens dag <3

Från min bästa vän <3

Producerar alla hjärtans dag teckningar till mormor!

Tårta och blommor till pappan!

Vackraste katterna Ever <3

Trevlig dag

Av Sandra Bertlind - 11 februari 2016 07:04

Är så förbannat trött! Håller på gå av av trötthet. Känns som jag bara la huvudet på kudden och sen ringde larmet.

Herregud! Lång transportsträcka såhär på morgonen. Normalt brukar allt gå i rasande fart men inte idag!

Hoppas alla får en fin dag!!

Ikväll får jag hämta nya familjemedlemen, Prinsessan Shiva <3 ska bli så mysigt!

Puss alla fina

Av Sandra Bertlind - 8 februari 2016 08:52

Blev VAB även för mig idag! Barnen har vart krassliga i helgen och dedär verkar ligga kvar i luften. Men passar nu på efter en riktig slapparhelg att rensa kylen, skafferiet gå upp med grejer på vinden städa i barnens rum och smida planer för omtapetsering av kök och hall =)

Så jag!!

Här är bara några få av de tapeter som kastas runt i mitt huvud. Älskar allt med tapeter!!!!

Ha en skön dag <3

Av Sandra Bertlind - 7 februari 2016 17:57

Har bara slappat och inte lyft många finger. Haft en son sjuk en på kalas och en pajjas =)
Otroligt slapp helg utan krav. Är så otroligt trött. Det liksom värker i musklerna.
Ska boka massage snart!
4 dagar kvar till min lilla prinsessa flyttar in hos oss. Lilla Shiva <3
Äntligen får Scooby en kompis!!
Trevlig söndag alla fina

Mello mys!

Min sjukling!

Scooby snodde säcken från Theo!

Mina fina ungar <3

Min lilla sessa <3

Av Sandra Bertlind - 4 februari 2016 21:22

Idag var jag hemma från jobbet. Var helt förstoppad som man kan bli ibland och vred mig av smärta. Pinsamt värre att tala om åkomman för de på jobbet hahah

Har sovit mesta dels idag sen tog jag mig en promenad ner till skolan och hämtade mina stora pojkar. Gud vad jag kan sakna att vara mer tillgänglig och styra min tid som jag vill. Jobbet tar upp alldeles för mycket tid från barnen även om det är vårt levebröd.
Saknar att inte behöva stressa och vara en bra mamma. Känns som det inte händer längre........

Time flys bye!

Kram till er alla

Vill passa på att gratulera min allra bästa vän och vapendragare Jenny på hennes 32 årsdag!
Älskar dig oändligt och skulle intet kunna leva utan dig. Du får aldrig någonsin lämna mig. Du betyder mer än vad du tror!!!!!!
Finns ingen på denna jord som kan mig utantill som du <3
Förevigt i mitt hjärta
Grattis älskade

Firade min mamma som fyllde år igår oxå!
49 år!!!
Förstår mig absolut inte på dig men du är min mamma och jag älskar dig ändå. Vi är lika men ändå helt olika! Kanske finns en mening med det oxå.

Mormor, morfar och syrran med min familj var på plats. Älskar min mormor och morfar och allt de gjort för mig under hela mitt liv <3

Bästa morfar och bästa mammas Johan man kan ha i sitt liv <3

Min älskade mormor! Du gör mig galen men nånstans förstår jag ändå dig!!!!

Bästa syster i världen! Du har ett hjärta av guld och finns ingen som du. Älskar dig mest i hela världen och skulle varit en nolla utan dig. Du är min beskyddare i alla lägen!

Vi har alltid kul!

Godnatt!

Av Sandra Bertlind - 1 februari 2016 07:07

Haft en skithelg. Var längesen jag var så sjukt arg och frustrerad.
Barnen har haft en hemsk attityd mot mig så himla respektlösa. Allt tjat bara ignorerar dom och fast man försöker göra allt så bra och roligt som möjligt och uppmuntra till att de ska vara snälla trampar de bara på nerverna.

Orkar inte alltid vara stark och pedagogisk. Ibland brister det och djävulen i mig kommer fram. Ni vet den där ilskan där man nästan ser svart och hatar allt runt dig. Ni vet när tom katten åker med i all ilska.

Har en man som bara älskar sitt jobb till 100% och glömmer gärna att han har en fru som serverar allt på silverfat åt honom. Han har ändå mage att kalla mig för saker bara för att jag för ovanlighetens skull är förbannad Och inte stryker honom medhårs. Han går igång på att jag är arg och ser tillfälle i att bråka hettsa. Han vet aldrig när han ska sluta. Inte nog med det så är det min älskade ängels 2 årsdag igår då han valde att avsluta sitt liv <3 Det är stormiga känslor just nu.

Vi skulle i lösas firat vår 9 åriga förlovningsdag men så blev det inte då vi bara bråka istället. Svårt att uppskatta och visa kärlek verkar det som.

Luften har gått ur och jag fick iallafall skratta lite igår när jag och barnen drog till min älskade bästaste vän Jenny.

Kunde inte uppskatta den människan mer! Älskar dig jenny!!!!

Ny vecka fy fan vad jag inte orkar just nu!

Ute hos Jenny

Jenny hade lovat barnen tårta bästa hon!

Dega är kul

Älskade barn vad de gör ont när vi bråkar

Gör allt för er!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards