Alla inlägg under december 2021

Av Sandra Bertlind - 30 december 2021 17:34

Året har bjudit på sött och salt verkligen! Men kan nog ändå mest känna tacksamhet att jag fått uppleva ett år till i livet med mindre åkommor?
Känner tacksamhet över att mina söner är friska och krya och att jag är sedd av nära och kära.
Vi har blivit med hus som är en stor räddning i min vardag och stress. Att få komma dit är som balsam för själen och healing på samma gång!!!!!
Att få ge barnen en stor vacker tomt och ett hus som är större än vi kunnat drömma om det är lycka i hela hjärtat verkligen!!!!!
Är så så så tacksam.
Salt har varit hälsan. Jag har inte alls varit i mitt friskaste och många saker har verkligen sänkt både immunförsvar och psyke. Nu kan det bara bli bättre och jag ska verkligen försöka tänka mer på mig själv!!!!

Vill önska er alla Ett riktigt

GOTT NYTT ÅR
Ta hand om varandra!!!!

Att få vara din moster Colin är det bästa som finns!!!

Och att få vara din moster Louie är det bästa som finns!!!!

Att få vara din faster Thiago är ren lycka och det bästa som finns trots avstånd!!!!!

Att vara din fru är allt annat än lätt! Men jag gör så gott jag kan med den jag är och det jag mäktar med.....snart 16 års kämpande och kampen fortsätter.....förhoppningsvis i rätt riktning!

För att du är min bästa syster i världshistorien och du är världens bästaste mamma till Colle och Louie men de har ju en till mamma Jennifer som jag älskar massor också och ska hyllas minst lika mkt för allt du gör för oss alla och din familj! En riktig stjärna!

Stolt mamma till er mina fina prinsar!!!!

Tacksam över min fina morfar som får uppleva barnbarns barn och hans fru Gunilla som vart en klippa genom våra liv lång tid!!!!!

Till min mormor som sårat mig så enormt men ändå präglat den jag är idag!! Biter ihop för att ändå ge min tid även om hjärtat blöder av sorg vad du gjort illa mig med......kommer alltid älska dig ändå .......

Till mina absolut närmaste vänner i livet!!!! Tack för allt ni gör för mig och står vid min sida när det brinner ordentligt! Utan er är jag halv! Finns inga som ni och er kärlek är obeskrivlig genom allt. Så lyckligt lottad är jag för er!!!!!!

Mamma och Johan tack för att ni finns! Mamma vår väg är allt annat än rak men uppskattar dig och allt fint du och Johan gör för mina barn och oss trots att du är så sjuk som du är!!!!!! Älskar er

Massa kärlek till alla andra som förgyller mitt liv men som inte kom med på bild! Ni betyder inte mindre för det utan tvärt om jag värdesätter er minst lika högt.

Puss och kram
Och tack för detta år 2021

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards