Alla inlägg under november 2018

Av Sandra Bertlind - 14 november 2018 07:04

För att jag älskar just dig!
Du ger mig energi och stöttning, du ger mig ljus i mörkret, trots dina egna demoner bestrider du mina samtidigt.
Jag kan aldrig tacka dig nog för det du gör för alla i din närhet men framförallt för mig.
Ditt hjärta är större än jorden och din röst gör sig hörd i universum!
Jag finns för dig lika mycket, lika hjärtligt.
I natt stöttade du fast du inte visste....
Du har förmågan att till och med trösta den lilla Sandra inuti som kommer fram på natten.
När jag är ledsen finns du, när jag är glad finns du.....
Dig älskar jag hjärtligt för alltid.
Tack till dig min vän tack för att du är en av dom som gör mig hel!!!
Sara du är också en ängel, MIN ängel!

Av Sandra Bertlind - 4 november 2018 14:10

Legat sjuk en vecka.

Inte det roligaste när man har tre barn som hade hoppats på få göra massa kul på lovet. Sånt som jag normalt sett brukar tycka är superkul. Fixa och dona så mina barn får roliga överraskningar. Speciellt när det är lov. Hade planerat så mkt. Skulle fixa yngsta sonens rum så han kunde få så fint han förtjänar men orken är totalt slut. Har insett att jag inte är odödlig. Hade hoppats på att ta mina barn till spökerierna på grönan under lovet men orken fanns inte och inte pengarna heller. nHade också långt innan planerat en spökmiddag med grannen och hennes barn....den blev av men inte som planerat. 

Grannen blev akut dålig med inflammerade tarmar och blev sängliggande. Jag tog hennes yngsta dotter som jag brukar passa i nödsituationer då hon förra året förlora sin pappa i en elakartad hjärntumör. Vi hade också barnens kusin här som är ett år äldre än min äldsta. Huset fullt.

Blev strömavbrott ochså mitt i tillverkningen av vår kommanse spökmiddag så fick bli mkt impulsivt då ingen som helst ström fanns i hela huddinge. Kunde inte stödhansla heller då affärerna fick stänga....

Ni fattar ju stressen. Skulle ju fixa spökmiddag till 5 små och 3 större barn!

 

Efter mycket stök fick jag ihop en middag. Hemmet utsmyckat spöklikt men hjälp av alla barn och pyssel hade vi hunnit med också. Barnen var supernöjda och jag kunde lägga mig med hjärtat fyllt av glädje och kärlek. Oavsett om det är mina barn eller nån annans barn så är bland det bästa jag vet att skämma bort alla barn i min närhet med massa mys, roligt, busigt, och mkt skratt.

Det värmer hela mig att se barnen så lyckliga när man vet hur många barn far illa. Vill ge alla ban i min närhet de alla förtjänar, en trygg famn, omsorg, kärlek och tillit.

Kanske därför det är så viktigt för mig att jobba med barn.

Jag känner mig behövd och jag känner att jag gör nåt viktigt för våår framtid, deras framtid. Man sår ett frö i denna lilla lilla människan som kommer bli når spektakulärt nån vacker dag.

Älskade fina barn......jag hjärtar er allihopa!!!

Tack för den glädje ni ger varje dag

och speciellt tack till mina egna tre söner som är så fntastiska på alla sett. Ni har kommit att bli tre helt fantastiska egna individer som sprider så mycket glädje och kärlek runt er.

Ni har fint kamratskap, trevliga attityder, omsorgsfulla, respektfulla, empatiska och det finaste hjärtat!

Mamma älskar er såååå mycket och jag är så stolt att vara er mamma!!!

Nu tillbaka till alla måsten. 

Just                    

idag var det extra skönt att skriva. Vart skrivstopp länge men idag känns det bra.

Kunde inte ladda upp alla fina bilder då nåt strular men här är några iallafall =) tjing

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards