Alla inlägg under mars 2022

Av Sandra Bertlind - 21 mars 2022 08:04

Idag hörrni tar jag tag i mina hälsoproblem!
Idag hoppas jag jag får rätt hjälp med varför jag blir sjuk hela tiden och mår allmänt skit 3 av 4 veckor i månaden.
Glad är jag och speciellt efter 3 snart 4 veckor med sol!!!!
Hur underbart! Ger sån energi till själen!
Idag rockar jag även sockorna och det hoppas jag även ni gör!

Håll tummarna för mig idag!!!
Puss och kram

Mer färg och blommor åt folket!!!

Av Sandra Bertlind - 15 mars 2022 21:24

Så många människor man möter och lär känna genom livet. Vissa är bara på en genomresa och ska lära dig saker. Andra är här för att stanna.

Så mycket oroligheter, stress och funderingar man dagligen betar av.

Man matas med information i små och stora doser tills det sprutar ur öronen.

Oron i Sverige, oron i skolor, alla som blir av med jobben, höjda mat och bensinpriser, sjukdomar i familjen och bland vänner, rörigt på jobb.

Idag kände jag bara snälla Sandra stanna upp!!!!

Sortera. Min stress har varit ett faktum extremt länge men vet ni......
Jag har tagit tag i det och har nu bokat en läkartid.
Mest för att få svar på alla mina miljoner frågetecken som min kropp utsöndrar. Det känns bra. Jätte bra.
Snart kanske jag kan gå vidare med ett svar som får mig lugn och sätter punkt för en del oro. Ett sätt att fokusera på det som ger mig något.

Sista veckorna främst har mina vänskapsrelationer satts på prov bland annat och jag har fått en del slag i magen!
Men jag reste mig snabbare än snabbast då jag insett att jag absolut inte gjort något fel. Endast varit mig själv och stått upp för min egen person. Känns så bra.

Något har vuxit i mig och jag känner mig stark i själen. Som att jag kan ta motgångarna med ett öppet sinne och förlåtande själ mot mig själv. Jag lyssnar på mig själv och jag står för mina handlingar och tror på dom.
Ingen kan trampa på mig och det känns otroligt bra. Otroligt mäktigt.

Glöm inte stanna upp hörrni! Världen vi lever i är mörk och vi måste hjälpas åt att sprida mer ljus och mer hopp än dehär!!!!!

All kärlek till er <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards