Alla inlägg under maj 2015

Av Sandra Bertlind - 31 maj 2015 07:10

Finns inget bättre än att vara din mamma!

Klart att det är den absolut svårtaste uppgift jag någonsin fått, men 8 år tillsammans har vi klarat <3 

 

Hoppas såklart att vi får många många fler fina stunder!

 

Du är min diamant och jag skulle inte klara mig utan dig.

Du har blivit en ansvarstagande storebror, med höga krav på dig själv!

Du har ett hjärta av guld och tänker på dina bröder alltid.

Finns ingen finare än du <3

Älskar dig min fina Theo

                                   

Av Sandra Bertlind - 27 maj 2015 07:22

Ibland har man bra dagar då det är roligt att klä sig! Idag kör vi på långklänning och jeansjacka =) ha en fin dag i solen så länge den varar!

Av Sandra Bertlind - 25 maj 2015 12:20

Jag känner så mycket glädje för att jag har barn. Lyckligast i världen faktiskt. Hur arg och hur jobbiga ni må vara stundvis så finns det absolut ingenting som är bättre i hela världen än er tre! Theo Dennis Neo utan er kan jag inte leva <3
Stolt mamma är jag till er och jag kan gå över lik för att ni ska ha det bästa!!!!

Min stora kille som blir 8 år på lördag <3

Min fina snart 7 åring <3

Min yngsta 5 åring <3

Av Sandra Bertlind - 19 maj 2015 06:59

Bästa låten just nu:

Aranda lyrics

I no I never wanna see you smile
And I never wanna see you satisfied

If the sun came up tomorrow
and you lived in a perfect place
that just wouldnt be good enough for you
you could have a happy family, money,
and the perfect face
but that wouldnt be good enough for you
enough for you

And I no I never wanna see you smile
and I never wanna see you satisfied
on a Sunday morning never moving on

I no I never wanna see you die
but I never wanna see you satisfied
Are you satisfied

Are you satisfied how it came and went
satisfied when I pay your rent
will you ever regret all the things you said
satisfied oh

I crashed and burned a thousand times
just to be your friend
but you gave me nothing in return
you played on my obsession for ya
until the bitter end
I cant beieve I got what you deserved
what you deserve

I no I never wanna see you smile
and I never wanna see you satisfied
Are you satisfied

Are you satisfied how it came and went
satisfied when I pay your rent
will you ever regret all the things you said
Are you satisfied oh
Are you satified in another man's bed
Satisfied you left me all but dead
How dare you ever deny all the things I did
Satisfied ahhh
ohhh

I no I never wanna see you die
but I never wanna see you satisfied...


BÄSTA =)

=)

Av Sandra Bertlind - 16 maj 2015 20:17

Jahapp!

Har äntligen fått mitt fina hår gjort hos en riktig frisör!

Lockarna är veck och jag är bara så glad.

Håret har vart ett problem i många år men man har ju aldrig haft en lösning då jag är sådär jätte krullig.

Sen en dag bara hitta jag en sida som börjat med en ny metod och vipps så är jag som en ny människa!!!

ÄLSKART!!!

 

Fortsatte kvällen med mina gamla arbetskollegor!!

Saknar dom mycket så därför är tiden värdefull när vi ses, iallafall för mig. 

Vissa har annat som är viktigare men ni betyder mest för mig <3

         

Så kul att få hänga ett tag! 

Tack fina Carro för initsiativet <3 

Kärlek till er alla från en glad tjej

Av Sandra Bertlind - 13 maj 2015 07:12

kursiv text

Hoppas på det bästa för dig min vän <3

All lycka till er <3

[Bild]

Puss och kram Toastmadame

Av Sandra Bertlind - 6 maj 2015 12:27

Just nu är huvudet överfullt och magen har pajat!

Är sjukt sönderstressad och förstår inte alls hur detta gick till.

Skulle bara vara Toastmadame på ett bröllop vilket resulterat i att det tagit över mitt liv och den inre stress jag har av olika anledningar.

Ska ju försöka vara mamma oxå. Lagom svårt när min lilla är i djupet av hemsk trots!

Mitt liv pendlar mellan förtvivlan, dårskap, bröllopsyra och nervsammanbrott =(

Inflammerad magmun igen då!

Denna stress som äter upp mig borde inte få existera!

Tur jag har fina vänner runt mig <3

Mamman ska försöka varva ner och tar därför a night off med sin bästis som alltid får henne på bra humör <3

Ta hand om er själva! En dag kan det vara för sent!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards