Alla inlägg under juli 2015

Av Sandra Bertlind - 14 juli 2015 14:03

Idag åker vi till vår efterlängtade paradisö <3 ska bli så skönt att komma bort och dessutom få med sig en av mina bästa vänner! Vi kommer njuta i mängder! Men uppdaterar såklart! Puss och kram

=(

Av Sandra Bertlind - 10 juli 2015 05:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 8 juli 2015 23:58

Tack för att du finns och allt du gör för mig. Är så tacksam över vår vänskap och alla år vi fått tillsammans! Hoppas vi blir gamla ihop och aldrig behöver mista varandra på något vis! Älskar dig som en syster, själsfrände! Du är guld.

Av Sandra Bertlind - 8 juli 2015 19:34

Blir ledsen och besviken! Återigen har min pappa brilljerat med sina konstigheter.

Han tar bort sin dotter från Facebook, men behåller hennes bästa kompis och min övriga familj och syskon.

Idag åkte han till Västindien med min bror. Fick inte ens frågan om jag kanske velat följa med =(

Men vad trodde jag då? Fick ju inte ens ett grattis på min 30 årsdag.

Kan inte låta bli att bry mig......

Skulle aldrig överlämna mina barn , heller inte mina barnbarn. Han har ju faktiskt 3!

Hjärtskärande ledsen är jag.

Har aldrig sagt ett ont ord om min bror han är fantastisk på alla sätt men även honom är jag besviken på just nu när inte ens han kan stå upp för mig.


Fy va detta förstörde min kväll!

Av Sandra Bertlind - 7 juli 2015 20:44

Ibland är det kul att fota sig <3

En bättre dag idag!

Av Sandra Bertlind - 6 juli 2015 09:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 3 juli 2015 07:36

Ska bli så fantastiskt att inleda en 4 veckor lång semester! Så efterlängtad och välbehövligt!

Hoppas alla får en fantastisk sommar <3

Av Sandra Bertlind - 1 juli 2015 07:02

Så glad att jag har dig, så glad att vi fann varandra, så glad att vi i 20 år har haft så otroligt roligt! Det finns ingen som får mig att må så bra som du gör <3 tack för att du finns älskar dig Jenny!
Är oxå tacksam att denna sommar är vår!!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards