Alla inlägg under juni 2017

Av Sandra Bertlind - 29 juni 2017 22:07

Trots mycket känslor just nu är jag någonstans tacksam över att dessa tjejer vill vara med mig!

Ni ger mig energi när jag faller och förgyller min gråa vardag till regnbågens alla färger.
Det kan vara tufft att vara jag ibland och därför uppskattar jag ert tålamod och er kärlek.

Många skratt

Roliga påhitt

Kärlek

Tack för allt ni ger.....

Av Sandra Bertlind - 29 juni 2017 21:55

.....när man hör ironin och allvar mellan rader ens vänner säger.
När de liksom gör sig roliga på min bekostnad.
Vet att det inget illa menar eller gör dom kanske det????
Har varit en väldigt omtänksam person så länge jag kan minnas och älskar att skämma bort alla som betyder mycket med små betydelsefulla presenter, kort, ord.
Detta får jag oxå emot mig emellanåt.
Sandra du ska alltid överdriva och maxa. ....
Eh....hur menar du då?
Jag tänker att kanske uppskattar inte alla mina hjärtliga presenter?
Vill inte köpa mina vänner och är absolut inte i närheten av en tanke.....
Men folk kanske tror det.
Skulle kunna lägga mitt sista öre på de jag älskar och svälta resten av månaden om jag inte haft barn.
Vill ge alla jag älskar det jag själv aldrig fått.
Kärleksfulla ord ett kort som symboliserar nåt om mig, någon som tänker en extra tanke och visar det på något sätt.
Jag har ALLTID varit svältfödd på kärlek.
I min uppväxt fanns inte pussar och kramar och mjuka ord.
Klart jag inte vill bli likadan......
Ibland känner jag mig så udda och ensam.....kanske ska jag tona ner mitt caring och börja tänka mer formellt.....
Just ikväll har jag extra ont i hjärtat. Men jag reser mig igen......

Av Sandra Bertlind - 27 juni 2017 06:54

Fick äntligen träffa min Jessica!
Som jag längtat!!!!
Så himla svårt att få ihop tiden och sjukdomar med annat har kommit emellan!
Men nu äntligen!

Du är bara helt fantastisk!
Finns få som du som har ett så stort hjärta och verkligen tar tillvara på dina vänner!!
Älskar dig gumman.

Hade hjort fint på balkongen för mys!

Lite bubbel blev det oxå!

Min Carro kom oxå!
Vi hade så trevligt.

Fina tjejer

Mina fina

Happy meeee

Av Sandra Bertlind - 27 juni 2017 06:10

Min midsommar i bilder ?

Midsommar startade hemma hos dessa två stjärnor!

Välorganiserat och så fint gjort fick vi en härlig midsommar!

Dukades fint ute!

Och inne

Rensades sjukt mkt jordgubbar!

Gjorde min första potatissallad

Kindercheesecake gjordes

Chilla lite

Neos nya favvospel

Hon är fantastisk med mina kids

Matte lärde barnen att shotta hahah

Midsommarfin

Över 35 års vänskap i en bild ?

Hann rasta katten också!

Grymt bra midsommarafton

Av Sandra Bertlind - 21 juni 2017 21:13

Har så mycket blandade känslor just nu som pendlar varje timme.
Allt från sorg, glädje, lycka, depression, ilska, oro, självömkan, rädsla, uppgivenhet.
Kroppen ger upp lite..
Magen säger ifrån, nätterna blir längre, besvikelsen på sig själv är orimligt hög.....
Måste ta tag i mitt liv!
Kan inte tillåta mig själv att drunkna.
Livet är för kort för all denna oro......
En sån där spy ut tankar kväll......

Puss på er och Glad Midsommar

Av Sandra Bertlind - 19 juni 2017 21:53

Blir galen snart......om 3 veckor åker vi och jag har sjukt svårt att förlika mig med min kropp i bikini eller något avklätt alls.
Varför känner man såhär?!
Varför bryr man sig så mkt om vad alla andra ska tänka om MIN kropp.
Som om det var något dom hade en talan om!!

Flera nya bikinisar inköpta och ångesten över om jag tycker någon överhuvudtaget sitter bra är stor......
Men bjuder på detta ihopp om en bättre självkänsla och självinsikt. Övar varje dag på att älska mig själv som jag är!!

Av Sandra Bertlind - 17 juni 2017 22:01

Haft en bra helg!
Okej mycket sorg senaste tiden men ändå så mycket kärlek och vänskap!

Boule med jobbet!

Mamman var med SÅKLART ?

Min Micis oxå!

Mina kollegor och chef

Sjukt god mat!!!

Min crazy fru

Förvånad över hur pigg jag var i morse!
Va upp och iväg med kidsen och bada!
Passar såklart på i fina vädret ?
Jag och min andra halva av familj!

Fina ungar!

Mitt mellersta hjärta Dennis!

Min yngsta kärlek Neo <3

Låneprinsessa <3

Om du visste vad du gör med mig!!!!
Du gör mig till en bättre människa varje dag. <3

Försöker njuta av livet!
Det är alldeles för kort för att känna efter och inte ta tillvara på tiden värdefullt!!

Ni är värdefulla och fantastiska.
Puss

Av Sandra Bertlind - 17 juni 2017 21:45

Oj oj oj vad vi gått igenom.
Du och jag.....
Pappan till våra 3 söner <3
Åren bara rullar och jag hoppas vi klarar lite till.
Vill aldrig sluta känna kärleken.
Vill aldrig sluta känna ensamheten.
Vill älska tills inget finns kvar!
Tack för allt du ger.....ska öva på att uppskatta dig mer och skit I småtrams!

Ska sluta spekulera i sånt jag vet inte jag är värd!
Ta tillvara på det jag fått och sluta bränna alla broar jag får!

Idag har varit en fin dag!
Tack!!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards