Alla inlägg under mars 2015

Av Sandra Bertlind - 28 mars 2015 08:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

=(

Av Sandra Bertlind - 22 mars 2015 20:52

=(

Av Sandra Bertlind - 22 mars 2015 20:51

[Bild]

Av Sandra Bertlind - 17 mars 2015 06:58

Du har varit efterlängtad i många månader!
Älskar dina värmande strålar mot mina kinder <3

Ha en fin dag alla hjärtan

!

Av Sandra Bertlind - 11 mars 2015 06:52

!

Av Sandra Bertlind - 11 mars 2015 06:52

[Bild]

Av Sandra Bertlind - 10 mars 2015 07:38

Allt bara händer och sker! Har så svårt att sortera saker just nu. Drömmer jobbigt och det är tungt att andas.
Känns som jag håller på kliva in i något jobbigt! Är inte glad inuti.
Känner ett svart hål som hela jag håller på trilla igenom. Allt för att hinna med allt runt mig.....kvävs av mig själv snart! Vill inte vara jag. Vill varken vara det nu eller sen. Är trött på att aldrig lyckas, att aldrig få vara helhjärtat glad..... luften jag andas är svart liks mina tankar om livet just nu.
Önskar ingen denna smärta......
Allt är bara svart utan att veta varför........

Av Sandra Bertlind - 6 mars 2015 13:55

Igår fick jag uppleva något fruktansvärt!

Hade jobbat sent och var påväg hem från centrum då en tant i porten bredvid vår ropar till sig mig och frågar om jag känner denne pojk som stod i trappen i strumpor? ?????
Ja det var ju min äldsta sons klasskompis så ja klart jag gör!
Frågade vad som hänt då jag såg att han såg skärrad ut!
Tanten utbrister att: ja han säger att det brinner hos honom.
Jag stirrar henne argt i ögonen för att sedan återgå till pojken som tårarna rann på. Jag frågar vart mamma är och vart det brinner, samtidigt ringer jag mamman vars telefonnummer jag råkade ha i mobilen.
Frågar vart hon är och att hon ska springa hem. (Hon hämtade småsyskon på dagis).
Jag, pojken och tant jäveln åker hissen tillsammans upp, men tanten hoppar av på 4 våningen och önskar oss lycka till och vi fortsätter till 7 våningen. Väl ut ur hissen pyr röken från ytterdörren jag slänger upp dörren. Ringer min man som så småningom kommer. Ser att våffeljärnet brinner på spisen. Svart rökfinns i hela lägenheten och jag ser inte mycket. Försöker leta efter något att kväva elden med. Får tag i ett täcke som jag blöter och slänger på kväver elden och lågorna är släckta.....fortsättning får jag ta imorgon. Kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards