Alla inlägg under april 2018

Av Sandra Bertlind - 24 april 2018 21:49

Du var inte den jag ville prata med!
Din hemska doft, ditt flåsande, din nonchalanta beteende fick mig att bara rysa.
Hjälp ville jag ha. Inget annat.
Maktlös i mörkret testar jag nu nästa människa!
Det är svårare än man tror att inte må bra och försöka må bra.......
Lång dag är helt slut.

Var ungefär det jag fick i nyllet idag!

Av Sandra Bertlind - 23 april 2018 08:14

Idag kanske jag får en bra lösning! Ett verktyg! Håll tummarna för mig!

Av Sandra Bertlind - 22 april 2018 22:24

När man inte orkar ge av sig själv för att energin är på minus hundra då försvinner folk...... Märkligt! Sandra passar sålänge andra får ut något av mig! Men när jag behöver ett stöttesms eller bara ett hjärta att nån tänker på mig men att jag kanske inte kan ge nåt tillbaka då poff försvinner några! Intressant...... Just nu skiter jag i vilket. Är glad om jag kan få en timmes sömn under hela natten och orkar vakna imorgon!
Godnatt

Av Sandra Bertlind - 22 april 2018 15:46

Paniken växer i min kropp!
Söndag idag måndag imorn.....
Hoppas söndagen stannar och aldrig någonsin tar slut.
Tanken på jobbet kommer tårarna och klump i magen....
Hur kunde detta hända?

Av Sandra Bertlind - 21 april 2018 22:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 21 april 2018 21:57

Ju närmare läggdags ju större blir paniken...
Kliar i hela kroppen och gråten i halsen!
Barnen ville kolla Harry Potter ikväll...
2 timmar och 42 minuter :((((( skämtar ni......upp och ner i soffan. Kissa, drack vatten, tände ljus, kissa igen, bytte plats....

Det gör ont i hela min kropp.....jag vill bara slita ut allt som gör ont. Känns som hjärtat rusar på mig!
Är så sjukt trött men rädd för att somna!!!!
Vad kommer hända med mig nu???!!!
Vill bara försvinna. NU!
Godnatt

Av Sandra Bertlind - 20 april 2018 06:20

Äter upp mig!
Fy. Drömmer hemskt vaknar av att de kryper i hela kroppen och jag får panik av att ligga kvar!
Går upp dricker vatten, går runt en stund. Försöker andas. Hitta nån stabil känsla, sen lägga mig igen.
Bästa sömnen är precis innan jag MÅSTE vakna för att få upp barnen till skolan. Har så svårt att kliva upp.
Barnen får göra mycket själva! Det är de såååå bra på mina fina söner!
De känner att nåt är fel.....
Jag har uppfostrat dem väl!!!

Mina fina fina pojkar!!!

Jag är inte lika fin.....
Just nu som ett vrak.
Stressutslag, dålig sömn, kli i kroppen.
Inga målade naglar och gråa håret syns.....
Kunde inte bry mig mindre.....
Är det jag????
Nej inte om du frågar alla som känner mig.
Men min utsida orkar inte längre hålla fasaden!
Den orkar bara inte.
Sandra fförsvinner mer och mer.
Men är tacksam för fredag och helg!
Kärlek till er alla där ute.
Och till mina vänner,
Tack för allt fantastiskt ni gör för mig nu <3
Ovärderligt!!!!!!!

Av Sandra Bertlind - 19 april 2018 06:26

Fy vakna i ren panik!
Panik över jobb.
Bryter bara ihop och har kämpat i en timmee med att sansa mig intala mig att detta blir bra.
Det går inte!
Efter att bara stanna upp och inse men herregud vem gör jag detta för????
Fått så fin stöttning.
De där guldklimpar av vänner som dyker upp som om de bara känner på sig att nåt är fel.
Kommer med så kloka saker och öppnar sina armar till bara mig <3
Ska sluta gråta.....
Måste väcka barnen skicka dom till skolan
Sen måste jag på nåt vis ta tag i livet.
På riktigt

Svårt att gå upp!!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards