Alla inlägg under november 2013

=(

Av Sandra Bertlind - 24 november 2013 20:41

!!

Av Sandra Bertlind - 21 november 2013 10:25

Just idag mår jag slitsamt trött!

Men kan andra glädjas åt min lycka då?

Av Sandra Bertlind - 21 november 2013 06:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 20 november 2013 20:42

Nyinköpta ramar till nya hemmet som mina fina pojkar ska få sitta i!
Sååå fina <3 <3 <3

Av Sandra Bertlind - 20 november 2013 19:40

Känns som jag håller på gå av av utmattning!
Slut i knopp o kropp.....
Kuratorn imorn igen då, spännande och nysta i sitt liv 8.15 på morgonen =(
Men de säger att det ska vara som balsam för själen så hoppas det!

Om allt bara kunde vara klart nu.....

Av Sandra Bertlind - 19 november 2013 08:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 17 november 2013 18:32

Efter en hårtd helg med mycket slit börjar det se ut som ett hem!!

Med rådgivning och många kli i huvudet kunde vi avsluta söndagen med att nästan vara klara!!

 

Vill tacka Fottis som hjälpt mig trots allt!!

Även mammas Johan ska ha ett stort tack och såklart Bina även om hon i sig inte pristerade så mycket.

Mer än att leka kurra gömma =)

 

Det som är kvar nu är två väggar i vardagsrummet som ska få en fin tapet.

Sen fog och betsa skiva i köket och städning.

Sen blir det inflytt.

 

Såhär blidde mitt fina kök och med de nya köksmöblerna från blocket med dock har inte stolarna klädsel ännu! De ska såklart tvättas först =)

 

Min fantastiskt fina tapet i hallen! Såå nöjd =)

   

Sovrummet klart =)







 

Mitt vardagsrum men tapeten är inte uppe än men den fina färgen har jag slitit med idag!!

 

Med tunga ben ska jag denna vecka leta soffa som jag vill ha och packa mera!!

 

Detta har tagit väldigt på psyket och jag hoppas nu för gudskull att jag inte brakar ihop när allt är klart.....

 

Bara hålla andan ett tag till då innan man kan andas ut!!

 

 

Hoppas alla får en underbar vecka <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards