Alla inlägg den 18 december 2017

Av Sandra Bertlind - 18 december 2017 22:05

Blädrar i sociala medier och avundas alla som verkar ha det så fantastiskt mysigt och härligt!
Känner mig som en våt fläck....
Hoppas energin kommer tillbaka snart så mycket som jag har att göra!!!

Hoppas natten är lugn.....
Man har så många ändå är man så ensam......

Märklig känsla!
Vill ha ro nu.....
Natti

Av Sandra Bertlind - 18 december 2017 19:42

Du ger mig inget längre.....
Du gjorde de förr. Nu är du självupptagen och pikar med nedlåtande ton.
Jag har funnits för dig och gjort allt och lite till.
Jag har vänt ut och in på mig själv för dig.
Nu när jag mår halvbra vart finns du?
Inga uppmuntrade samtal, inga gulliga gester, ingen spontan varm kram.....

Du har visat dig från din rätta sida och jag är ledsen som trodde så stort!
Är ledsen att jag slösat min energi på dig.

Jag hade behövt dig men inser att de är för mkt begärt!

Fortfarande inget gjort och jag är såååå trött.

Kroppen vill inte mig alls och sömnig är bara förnamnet.
Såå utmattad.....
Fortsätter min position i soffan och hoppas på en piggare dag imorgon! !

Alla lider av mitt Depp.
Godnatt

Av Sandra Bertlind - 18 december 2017 07:24

Fy alltså....tog mig upp och iväg till jobb.
Lämnade fullständigt kaos hemma.
Detta har aldrig hänt mig.
Disk upp till tak tvätten ramlar ut från badrummet dammtussarna flyger runt. Grina när jag gick.
Inte likt mig alls.....
Är så trött så himla trött.
Mår illa.
Svullen i magen.
Känner att magmunnen är infekterad igen.
Hitta inte min medicinburk imorse.
Hoppas man överlever dagen.
Kallsvettas, orkade inte ens borsta håret i morse. Drog med fingrarna o satte upp hårspänne ......
Jag har inte tid för detta.
Vill ha tillbaka mig själv....

Är helt slut.......
Lyckades sminka mig iallafall! !!

Så här ser man ut efter en psykiskt slitsam helg....
Trevlig måndag alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards