Alla inlägg den 1 december 2017

Av Sandra Bertlind - 1 december 2017 21:15

En sån där lugn kväll så man hinner fundera mycket! Inte alltid det bästa....

Känner mig väldigt osäker just nu. Osäker på min omgivning.
Har svårt att känna av energier ikväll och mycket känns olustigt.
Kan bero på att jag varit inlåst en vecka.....eller så har jag rätt.
Det visar sig på måndag!
Nu en till sån där bra film man kan drömma sig bort i och hjärtat blir varmt =)
Puss på er

Bästa jag kunde åstadkomma efter nästan en vecka av tårar!!!

Av Sandra Bertlind - 1 december 2017 19:12

Varje år händer det....
Varje år lika kul.....
I år gör dom det helt alone....
Mina stora stjärnor <3

Av Sandra Bertlind - 1 december 2017 15:54

Förstår mig inte på folk.....
Man duger bara att underhålla ibland och finnas som sällskap.
Men har man andra planer existerar man inte.....

Märkligt dedär!!

Stänger av allt vad socialt umgänge heter denna helg och ska bara vara med kidsen <3
Om jag orkar blir det bak med lussekatter och pepparkakor =)

Trevlig helg

Av Sandra Bertlind - 1 december 2017 07:56

Ni vet när man önskar så mycket mer än där man är.
Önskar det fanns mer tacksamhet i världen och ödmjukhet.
Folk är otroligt hämndlystna och tävlingsinriktade.
Svårt att se nån annan än sig själv.
Ödmjukheten är ytterst liten.
Tänk att få vara på en plats där du blir överöst med kärlek för att du är du.
Får höra uppfriskande och peppande ord varje dag.
Få springa med bara fötter, känna sanden mellan tårna och solen smeker hela din kropp med sin värme.
Och allt du ser omkring dig är kärlek.
Någon lägger armarna om dig och får dig att känna dig tryggast i världen.
Någon ger dig den där blicken att gud vad jag älskar dig.
Någon tar din hand och kallar dig mamma!

En plats med det finaste i livet. En sån plats var jag på en stund imorse.

Blev besviken när jag insåg var verkligheten var.

Men är lyckligt lottad att få bli kallad mamma och att älskas av några få.

Tacksam är bara förnamnet. Finns de som har det värre.......
Älskar att drömma mig bort där inget är förbjudet eller fel. Allt känns lättare i hjärtat då!!!
En bättre start att vakna på!
Minnas vad man drömt!

Nu soffan en film med mina sjuklingar 3av 5 down.

Det går bra nu!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards