Alla inlägg den 11 december 2017

Av Sandra Bertlind - 11 december 2017 22:10

......kan få en att känna så mycket!
Tårarna rinner och jag kan inte sluta!
Går förbi spegeln och det ända jag känner är avsky.....
Avsky över mitt ångestfyllda svarta tomma som tar upp sjukt mycket tid av mitt liv!
Tror att vissa kan bara inte komma ur det även om de vill...
Det finns en mening med allt.....
Undrar vad min är......?
När natten smyger sig på....
Känner mig rädd för att somna.
Det gör ondare då allting.....som att bli spetsad med tusen knivar i hjärtat....
Är så trött att jag faller men somnar väldigt kort.
Vem ger det mörka rätten att även ta över mina nätter?

Vill bara försvinna till en plats där inget gör ont!!!

Av Sandra Bertlind - 11 december 2017 20:41

Jag bara känner hur benen viker sig och jag är villig att somna på badrumsgolvet.

Blir extremt påverkad och super trött.

Av Sandra Bertlind - 11 december 2017 06:05

Har haft några gladare dagar sista dagarna.
Men mitt mörker är kvar.
Försöker se det positiva och sprida glädje runt mig.
Jag inser att jag inte är som jag brukar och heller inte tänker som jag gör.......

Nåt förändras i mig för varje dag som går. Kan på riktigt inte sätta finger på vad.....

Jag påverkas så otroligt mycket utifrån.

Klumpen i magen är flera kg tung.
Den kommer aldrig att lätta......
Inte sålänge mitt liv ser ut som det gör.
Skrattretande att andra tar sig ur, men jag försöker göra allt för att inte drunkna i det......

Mitt mörker kommer bli mitt slut!
Mitt slut på detta jordeliv.
Kommer kanske inte ske nu.
Men jag tar med mig det mörka i graven.....

3 dagen med nackspärr som bara blir värre....
Spännande nätter har jag just nu och i natt var en sån natt när jag ville grina och skrika av smärta....inte bara för nackspärren men för att mina nätter är sjukt plågsamma.

Drömmer om det....
Drömmer om ett bättre liv....
Drömmer om framtiden.....
Drömmer om dåtiden......

Jag är så jävla fuckt up i hjärtat!!!!!

Det har stampats på så sjukt länge.....

Om ni bara visste
.........
Jag är okej!
Men just idag har jag nackspärr och kan vara extra känslig i humör......
Måndag och 10 arbetsdagar kvar till ledigt!!!!!

Jag är okej......

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards