Alla inlägg den 15 december 2017

Av Sandra Bertlind - 15 december 2017 06:35

Fick en panikångest attack imorse!
Det bara kom...
Skulle upp och kissa och bara känner nåt som jag jämför med ett petongfundament på bröstet. Det svartnar för ögonen och jag får ingen luft....
Minns inte allt men när jag reagerar gråter jag hejdlöst och försöker krypa mot balkongen......
Läskigaste på länge......
Nu sitter jag här i soffan och måste vecka barnen.....
Är helt lamslagen i kroppen och orkar inte ens klä på mig......
Mår konstigt i kroppen och tårarna bara rinner.....varför händer detta nu?

Orkar inte mer.......

Tur jag börjar sent så jag kan samla mig! Är helt slut.

Idag är det riktigt tungt.

Är glad om jag lyckas få upp barnen och iväg till skolan.

Har glömt min inloggning till banken oxå.
Kunde den igår idag finns den inte i systemet. Så läskigt!!
Hoppas jag minns innan dagens slut!


Det är fredag iallafall.......

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards