Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Sandra Bertlind - 5 oktober 2013 08:43

Ibland blir man så ledsen även på sina "vänner".

Vänner inom sitationstecken då jag förvånat har överraskats av hur 

vissaa av mina vänner förändrats. 

Kan inte egentligen säga att det är till det sämre för vet faktiskt inte själv om det är

jag som orsakat förändringen eller om människan i fråga bara blomstrat ut och nu mera visat sitt rätta jag.

Knepigt dedär.

Ett mycket känsligt ämne att ta upp också för att inte såra eller vara likadan själv

som jag upplever att denna människa blitt.

 

Undrar ofta vad det är som gör att folk plötsligt bara förändras.

Alla händelser kan ju inte bara vara tillfälligheter?? eller??

 

Skulle så gärna vilja vara en liten mus och höra vad du lilla "vän" säger om mig!

Hur mkt irritation eller glädje jag egentligen ger dig i livet och om du verkligen är den vän du så vackert med lovord uttryckt för mig att du alltid kommer vara.

 

Men tills dess får jag hålla mig till iallafall en vän som jag vet står kvar hos mig i alla väder <3

Min fina Jenny!

Idag är det våran dag, vilket innebär att allt som har med förberedelser inför en spännande förlossning att göra kommer pratas om idag =)

Det är ju faktiskt nedräkning för en liten prins som vi längtar efter att få träffa!!

Förra helgen hölls en babyshower för blivande mamman med härlig tårta, goda cupcakes, måleri av varsin body, god mat och roliga lekar.

Även min första blöjtårta fick jag prova på att göra och blev väldigt nöjd efter timmar av slit.

Var trots allt första gången.


Allt för att hjälpa till och välkomna lillprinsen som är beräknad

131110 <3

 

Lite bilder från kalaset kommer här =)

 

"Omringas av de som gör dig glada, och avveckla de som gör dig ledsen"

 

 

                                             

    Du är så älskad finaste Jenny <3 <3 <3

 

 


Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards