Alla inlägg den 10 oktober 2013

=(

Av Sandra Bertlind - 10 oktober 2013 17:48

Varför är det alltid så att när man åkt i luven
någon så blir man heeeelt slut o jätte nedstämd o gärna tappar matlusten?!

Är helt slut efter denna dag o vill bara hem o sova.

Imorn är en ny dag med föreläsning från nio
till hhalv åtta på kvällen. Kommer bli en lång dag men säkert rolig!

Fy ska hem o skaka av mig alla tårar sen försöka bli glad igen!

Kram alla fina i höstrusket ?

Av Sandra Bertlind - 10 oktober 2013 12:20

Min dag är fylld av känslor o mest ledsen är jag!
Idag fick du mig till tårar kära du o allt pga en löjlig diskussion.
Om man inte trivs på sitt jobb som många inte gör måste man då medvetet göra livet surt för resten av sina kolleger?
O bryr man sig ändå inte om sitt jobb varför ha åsikter?

Du gör mig väldigt ledsen men tycker om dig ändå. Kommer dock aldrig förstå mig på din mörka sida!

Tårarna är många o dagen blir väldigt lång sida vid sida. .....men som vanligt bestrider vi denna dramatik oxå!

En ledsen tjej

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards