Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra Bertlind - 17 oktober 2013 07:15

Vill bara tacka de som uppvaktade mig på min födelsedag med fina presenter som verkligen är så jag =)

Är väldigt tacksam för allt fint jag fått och hade verkligen inte förväntat mig något <3

Är så glad att jag har er i mitt liv!!!

Fina ord, rosa tårta, härligt sällskap och allt bara för mig <3
Kanske inte är så dumt att fylla år trots allt!

Massa kärlek till de bästa <3

"Tar och njuter av dagen"

Av Sandra Bertlind - 16 oktober 2013 05:26

Uppe före tuppen!
GGÄÄÄSSSSSPPP!!!
Sitter redan på tåget och har grus i ögonen!

Idag kommer min fina Jenny och hennes Krippe för att fira min födelsedag <3

Ja, hon bjöd in sig själv då jag fortfarande hävdar att när man fått barn är det bara dom man firar inte sig själv.
Jenny håller inte med mig men uppskattar att bli uppvaktad av de bästa <3

Har med födelsedagsfika till jobbet idag oxå så hoppas det ska smaka!

Nu får ni alla skaffa er en fin dag, det tänker jag göra med en tidig hemgång idag =)

"Lämna ditt bakomflutna före dig"
(Eller hur var det nu Pumba?)

hm!

Av Sandra Bertlind - 15 oktober 2013 13:15

Hade en bra dag tills ja såg dig!
Uhh du ger mig kalla kårar på ryggen så falsk som du är.
Vidrigt!

=)

Av Sandra Bertlind - 15 oktober 2013 07:32

Jag och barnen skaffar oss i en bra dag <3
Hoppas ni andra gör desamma!

Just idag är jag stark!

Av Sandra Bertlind - 14 oktober 2013 12:41

En fantastisk dag i övrigt och jag tror helt klart att det är min positiva inställning sen imorse!

Det som gör mig ledsen är när folk inte kan fråga mig saker det undrar face to face!

Du har gjort det igen min kära vän.
Låtsas vara någon annan bara för att du är så uppslukad av mitt liv och vill veta allt.

Trodde du ändrat dig, trodde du vuxit upp!
Men shi fick jag.

Kommer inte att skyla mig själv för din skull lilla vän utan fortsätt spilla din tid på mitt liv. Hoppas det gör dig lycklig!

"Skaffa er en fin fortsatt dag"

Av Sandra Bertlind - 14 oktober 2013 06:36

Bra inställning!

Av Sandra Bertlind - 14 oktober 2013 06:29

Idag har jag bestämt mig för att det ska bli en bra dag!
Taggar mig själv till tusen med bra musik på tåget =)
Idag "tar jag mig" en fin dag!!
Tycker jag ni oxå ska =)
Kraaaam

Av Sandra Bertlind - 13 oktober 2013 13:40

Dagen började med en väldigt skeptisk inställning till hela dagen i sin helhet!

Jag menar hur kul är seminarium och föreläsningar annars om det såklart inte är något självvalt??

Måste säga att jag är chockad över hur bra dagen var med ett riktigt smetat schema.

Seminarium

Årets medarbetare

Årets bästa arbetslag mm

Såklart vann ju inte mitt jobb något men och andra sidan var vi 1500 personer från olika förskolor i landet.

Bra inspirerande personer som Jörgen Oom och stand up comedy tjejen Karin Adelsköld.


   

 


Grymt bra timmar.

Mingel och bra liveband och min fredag var total!

För en gångs skull har jag kunnat samla energi och känner mig fantastiskt mkt lättare i sinnet.

Får se hur lång tid det tar innan jag tyvärr tillåter någon drar ner det bara.

En lördag utan massa bråk gjorde också att kroppen fick vila, mkt skönt!!


Solen är också framme vilket gör att iallafall jag känner mig på ett mer avslappnat och gladare humör.

Nu har jag ochså fifflat tillbaka mitt jätteröda hår som många inkl. mig själv tyckte var snyggt så är nöjd.

2 kg blev ja av med förra veckan oxå av soppan jag absolut inte va motiverad till att äta. 

Följde den inte slaviskt men lyckades ändå hålla mig borta från onyttigheterna och som belöning slopa jag 2 hela kg.

Bättre än inget.

Imorn fortsätter kampen om hälsosammare liv o mina 30 kg som jag någon gång måste skiljas ifrån!!


Good luck too me =)

I fredags kände jag mig iallafall fin när jag gick hemifrån!

"Uppskatta det lilla"


Nä men tar mig en slapparsöndag så kanske jag orkar jobba en vecka till!


Hoppas ni alla "tar er" en fin söndag!

Som Jörgen Oom säger =)


Lite bilder från fredagen 

               


Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards