Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Sandra Bertlind - 6 oktober 2013 20:27

Jaha då har även denna helg nått sitt slut!!

Igår hade jag en mysdag med min bästaste Jenny

Det var hon och jag hela dagen med massa fika och shopping.

Fyndade dock bara en tröja till mig själv men lite fint till mina fina killar <3

     

Barnen fick shoppa lite fint till sig själva idag och efter en hel halvtimme i butik måste man ju ta en paus med lite glass om du frågar mina killar =)

Det blidde ett nytt ställe som hette Big Boy nyöppnat i haninge (Lager 157)

   

Idag har min fina mormor vart här och fått sin 70 årspresent av oss =)

Hon ska få åka till Barcelona med min syrra, moster och kusin Melina!!!

Tyvärr blidde det inte att jag följde med men är såklart med och sponsrar på resan =)

Hoppas hon får det toppen där borta!! Rörd till tårar blidde hon iallafall <3

     

Mormor fick följa med oss på bio idag =)

Hon har nog inte varit på bio på minst 20 år hahah

Okej kanske inte bästa filmen om man inte vart på bio på så länge men

Flygplan fick det bli då pojkarna såklart fick bestämma =)

     

Tankarna går på högvarv om hela min livssituation och någon ändring måste det bli.

Börjar morgondagen med en soppdiet!

Önska mig lycka till då karatären inte är på topp!

Måste gå ner mina 30 kg nu då jag verkligen inte mår bra med mig själv.

Är glad för varje kg ja slopar och hoppas såklart att insidan ska kännas bättre också.

För det är ju såhär att mår man inte bra med sitt innre mår man heller inte bra med sitt yttre hur många kg du än går ner.


Nervöst håller soppan nu på att kokas och hoppas verkligen den kan hjälpa mig med minst 5-10 kg.

Det skulle verkligen ge mig en morot att vilja!!

 

Som sakt dags för förändring så hejja mig själv!!


 

Min nya mössa och halsduk bye the way =)

Nu blir det till att hänga tvätt bråka med garderoben om kläder och måla naglarna!

Nattinatt <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards