Alla inlägg under oktober 2014

Av Sandra Bertlind - 3 oktober 2014 16:40

Idag var det lite barn på jobbet och vi kunde njuta av lugnet! Min kollega passade då på att baka fantastiskt goda kanelbullar till hela huset!

Så efter att ha njutit av inte bara en utan betydligt fler goda bullar passade jag på att ha rörelse lekar med barnen! Vi dansade i 45 min så nu är kroppen trött!

Efter att ha fått njuta av solen på eftermiddagen känner jag mig helt okej inombords!

"Solen kan inte bota allt men mycket "

En alldeles egen bulle <3 Tack Lottis!

<3

Av Sandra Bertlind - 3 oktober 2014 07:31

Av Sandra Bertlind - 3 oktober 2014 06:56

Förstår inte hur fort det går dessa veckor! Herregud!
Man hinner inte med och ännu mindre stanna upp och njuta av det man har. Allt går på rutin så man tom skulle kunna göra sakerna i sömnen!

Skönt iallafall att fredagen är här!

I helgen blir det lugnt och skönt! Inget planerat!

Önskar er alla en trevlig helg <3

Av Sandra Bertlind - 2 oktober 2014 07:05

Vill önska alla en trevlig torsdag! Snart är det helg =)

Japp hela familjen kör på lättviktsjacka i år! Så sköna!

Av Sandra Bertlind - 1 oktober 2014 20:02

Hela familjen är nybadade samt duschat! Jag har fått i lite hårfärg och känner mig genast frächare!
Barnen sover samt pappan! Själv har jag tagit mig en kopp te, chokladen är framme och nagellacket med =)
Om 2 min börjar en väldigt känslosam film som jag sätt förr. Men ser den gärna igen speciellt när jag får gråta hur mycket jag vill!

Allt för min syster <3

Kram till er alla!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards