Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Sandra Bertlind - 16 oktober 2014 21:39

Alltså kan inte beskriva allt fint jag fått! Alla som Grattat och hyllat min stora dag! Vilket lyckorus som far genom kroppen och vilka fantastiska presenter!
Vilka underbara människor ni är!!!!!

Stort stort tack till alla mina fina <3

Fina ord från en mycket gammal vän! Så glad gumman!

Vackra blommor av min man <3

Av mamma med resten!

Från svärmor med vackra silverbestick!

Bina och Jenny

Tillsammans med detta

Från fina Micis!

Från min fina Carro!

Av fina Helena!

Av bästa Flisan och Mattias!

Av min fina Jessica!

Av fina Dessa och Danne!

Av min fantastiska bror!

Av min andra brolla och mammas Johan!

Bästa Alexandra och André!

Vackra kristallglas av Frida och Patrik!

Även Carola kom ihåg min stora dag!

Diverse viner, kort, sms, samtal ja listan är lång! Tack som fan igen! Bästa förädelsedagen ever!!! Kommer bära med mig dessa dagar i graven för gud vilken värme jag fått! Älskar er mina fina!!!!!!

Bjuder på dessa! Puss och kram från den rosaste av oss alla!!!

Av Sandra Bertlind - 16 oktober 2014 05:51

Känner väl egentligen ingen skillnad! Herregud jag blev ju så sjukt firad förra helgen så det känns fortfarande i ryggraden!

Så otroligt tacksam för allt fint alla sagt och gjort för mig! Verkligen <3

Idag skulle jag fått träffa alla mina fina kollegor men nääääää då bestämmer sig Neo för att få feber.....hm.....
Har varken ork eller tid!
Men den som väntar på något gott!
Får ta allt firande på måndag med gofika till alla!

Nu får ja njuta av att jag slipper gå ut i kylan men se till att stora pojkarna tar på sig ordentligt! Är ju isbjörnar ute.

Hoppas alla får en trevlig torsdag! Jag ska försöka att inte drunkna i snorar, för blä så snorig han är!!!

Kram från en 30 bastare! !! =)

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards