Alla inlägg under oktober 2014

Av Sandra Bertlind - 13 oktober 2014 06:08

Har blivit ordentligt firad på min 30 årsdag! Eller ja i förskott!
Alltså oväntad närvaro, nästan alla vänner och familj på plats och firade lilla mig!

Fantastiska presenter, rörande hälsningar, vackert dekorerat. Kan fortfarande inte förstå att detta hänt!

Så djupt rörd över hur många som älskar mig och faktiskt finns i mitt liv.
Otroligt rörande ord från var och en.

Är uppslukad av energin alla gav mig i lördags!

Tack för den bästa festen ever <3
Älskar er alla!!!!

Dagen började ju bra med shopping! Ja här visste jag minsann inget medan du höll på en STOR hemlis!

Tack bästa bina för allt du gjort!!!

Bästa! Så glad att ni kom <3

Tack min fina för en fantastisk tillställning!

Hahahahahh

<3

Min fina fina Jessica <3

Många män!

Fina Tobias!

Alltså sååååååååååååååååååååååååååååååååååå God! ! Och snygg!

Mina fina!

Så tacksam att ni var här!

Jag lånade ut min krona en stund så de andra fick känna min prinsessposition!

Bästa familjen ever! Älskar er

Lite dans!

Lite häng!

Vi försökte iallafall!

Min toka!

Mina bästa! Älskar er och Helena är så glad att du var med på min 30 årsdag för idag har vi allt gemensamt!

Fick mina älskade ballonger!

Min fina Alexandra fick bara en ryggarna på dig men du var där iallafall love you!

Hjärtattack!

Synd att Johanna inte kom men tack för din hälsning hahahahh

Tack alla för en fantastisk dag som jag aldrig kommer glömma! Tack för alla fina presenter och lovord! Massa kärlek älskar er alla!!!

Av Sandra Bertlind - 10 oktober 2014 06:50

Med en otrolig ångest igår så gick jag ändå hem och hade kväll!
Det känns ända in i själen och tror faktiskt ingen kan förstå hur smärtsamt vissa saker gör.

Jag är typiskt en sån människa som vill prestera högt och vill att alla runt mig ska tycka om det jag gör. Är också väldigt lyhörd och är absolut inte rädd för att prova nytt eller tänka om och men detta är det bara för mycket och vet ni varför, jo för att jag längre inte får RAKA klara besked över vad som gäller.

Fumlande i ett stort svart jävla hål =/

Så ledsen.......

Känns som att det man hade gnista för en gång är som bortblåst!

Någon har stulit min arbetsglädje och min kreativitet!!

Känns vemodigt att åka till jobbet idag och hade på riktigt hellre vart hemma med resten av familjen!

Så ledsen. ....ont i magen......ont vissa har jag verkligen ingen lust att se idag! Jobbar sent gör jag också. .....

Vill inte se, vill idag höra, vill inte förstå!!!!!!!

" hur ska själen någonsin läka när den ständigt faller sönder??"

Av Sandra Bertlind - 9 oktober 2014 18:22

Upp som en sol ner som en pannkaka!
Dags att borsta av CV t.

Tack för mig!

Mitt liv i den oändliga berg och dalbanan.....
Hoppas jag dör med frid i själen. .....

Av Sandra Bertlind - 8 oktober 2014 05:28

Ja då har man återigen denna onsdag som alla andra onsdagar gått upp 04.00 =( surt för jag är sjukt trött! Men kan inte hjälpas!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det världens bästaste Syrra Bina (Sabina)s födelsedag!

Tänk vad jag var glad när jag skulle få en syrra men ack va lurad jag blev när du visade dig vara ett riktigt monster hahahah

Reta mig till vansinne och jag var galen på dig mellan varven! Tur att den tiden fort flög förbi =)

Idag är du en av mina bästa vänner som finns där för mig i alla blåsväder och sorgliga, glada, lyckliga, tråkiga, roliga stunder!

Man kan inte ha en bättre syrra än dig och jag är otroligt tacksam att du är du!

Du är unik och ingen kan ha en bättre syrra än jag.....eller jo våran bror som oxå har bästa syrran och även dina andra syskon!

Stort grattis på din 24 årsdag!
HURRA HURRA HURRA HURRA

ÄLSKAR DIG ????

Hoppas din födelsedag blir bäst! Pussiluss

Av Sandra Bertlind - 7 oktober 2014 07:08

Japp då har man blitt rörd till tårar igen!
Sara Dawn Finer levererar med låten- till dig!

En mycket känslosam låt då man vet hur vart ända ord i texten känns!

Ett föräldraskap är så mycket mycket mer än att "bara" vara deras mamma!!!!


Evig kärlek verkligen!

Så har vi ytterligare en lår från henne- kärleksvisan!

Så fin!!!!

Av Sandra Bertlind - 6 oktober 2014 06:27

Min fina fina vän! Du gör dig påmind ofta! Saknar dig så och det ända jag vill är att höra din röst!!

Jag blir ju 30 om några dagar och vi skulle ju fira våra gamla år tillsammans! Nu får jag fira med resten men du fattas mig!

Om jag bara fått säga hur mycket du betyder!!.....

Saknaden blir inte lättare med tiden och den kommer med ångestfyllda vågor ? vill spola tillbaka ett helt år för då fanns du fortfarande!

Älskar dig fina ängel!

Av Sandra Bertlind - 5 oktober 2014 19:44

Har haft en fantastisk dag med alla mina bästa! Kan verkligen inte annat än att älska när jag får ha mina bästa kompisar med familjer hos mig!
Alla är vi på samma nivå och vilka förstår mig bättre än mina nära vänner!
Alla barn som leker älskart!!!!
Lite bilder från min dag!

Jag och Theo bakade bullar!

Med rosa inslag! Rosa bandet månad!

Olivia har grabbarna runt lillfingret!

Bästa Alex med lilla Leonel!

Lillsnuttan och Elias!

Elias lilla hjärtegull!

Älskar att ha er hos mig! Ni gör mig hel!

Mina fina!

Min håriga man också! Han gör sig verkligen så bra på kort.......eeeehhh!

Galning!

Min dag med många jag älskar!!!!

Av Sandra Bertlind - 4 oktober 2014 18:28

Ljus kan verkligen få in en harmonisk känsla! Mysigt!!!

Ja och så har vi mina barn som förvandlats =) spökkalas is The shit!

Ja lillskit ska inte med men ville också spöka ur sig!

Pajjas!

Trevlig kväll! !

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards