Alla inlägg den 13 november 2013

Av Sandra Bertlind - 13 november 2013 05:49

Just nu har jag så himla svårt att koppla av!

Så mycket som snurrar där uppe och har verkligen ingen ro att koppla av.

Vridit och vänt på mig hela natten.

Först var det varmt, sen kallt, sen pirr i hela kroppen och bara tanken på att måla idag fick mig att må lite halv illa.

Kommer man att hinna resten i helgen eller hur långt kommer man hinna fixa?!

Vill bara att allt ska va klart nu så man kan slappna av och bara börja leva normalt.

Vägen känns så lång bara....

 

 

 

Knuten i magen finns kvar även om den är betydligt mycket mindre.

 

Känns som man i all denna stress lider av lite minnesförlust!!

Glömmer saker, städar bort grejer, allt mellan flyttkartonger och lådor lite lätt kaos runt mig.

Vet liksom inte vart jag lägger allt!

 

 

Tänker mycket på mina vänner och vilka som faktiskt finns för mig under denna kritiska tid i mitt liv.....

Ni blev inte så många =( 

 

Lyser med er frånvaro och det är väldigt ledsamt!

Jag har alltid funnits i vått och torrt för er men nu finns det ytterst få för mig.

Är precis som att folk inte vet hur de ska bete sig i en jobbig situation.

 

Det ända jag skulle vilja är att ha en famn att gråta i eller någon som livar upp när jag mår skit....

Är det inte sånt vänner gör???

Men för mycket begärt antar jag.....

 

Life goes on, whit or whitout you!!

 

 

 

Skaffa er en fantastisk dag vett ja <3

 

 

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards