Alla inlägg den 6 november 2013

Av Sandra Bertlind - 6 november 2013 15:56

Just nu drunknar jag i mig själv!!

Så mycket som ska fixas, bestämmas och göras på en och samma gång =/

Orkar knappt gå ur sängen varje morgon.

Att försöka få ihop ett helt hem på bara någon vecka är sjukt svårt. Speciellt när man inte bara har sig själv att tänka på.

 

Att inreda och fixa är något jag alltid brunnit för och tycker är jätte kul, men att göra saker man tycker är kul under press är inte kul.

Omständigheter gör att man ligger sömnlös, grubblar, man får ångest, man springer hos läkarn, ska försöka vara mamma, försöka vara en lugn och sansad "ex fru"  ja ni kanske fattar det brinner snart upp i huvudet på mig.

 

Rädslan av att barnen inte ska trivas eller att jag för den delen inte heller ska göra det är total.

Vet innerst inne att allt bara kan bli bättre nu men att vara mitt upp i allt är verkligen energikrävande.

 

Tur att hjälp finns att få, både medicinskt och gråta ut på en axel.

 

Denna resa har vart lång och utdragen, men i sinomtid läker förhoppningsvis alla sår.

 

Bara fortsätta vagga åt ljuset!!

 

"Ansträng dig inte för hårt, då har du inte orken att bli lycklig"

"    

         

   

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards