Alla inlägg den 4 november 2013

Av Sandra Bertlind - 4 november 2013 10:06

Det har varit ett par tunga dagar med mycket tårar och stresdande beslut.
I all misär har väl en lösning infallit.
En lösning av lugn och ro i själen men en sjudundrande omtummling för hjärtat.

Vill bara göra allt så smärtfritt som möjligt för barnen.

Det är inte deras fel att vi föräldrar inte kan vara sams.

Långa ledsna nätter och samtal har resulterat i ett förnuft.
Vi har liksom tagit vårt förnuft till fånga och äntligen händer det något.

Ett flyttlass kommer ske och det är med blandade känslor jag nu ska skapa ett nytt hem.

Ett hem som jag ska försöka sätta min egen prägel på och försöka få att kännas precis som hemma.

Kommer vara häcktiska veckor men det kommer vara värt det.

Nu fokus fokus!

Hoppas kroppen orkar......

"Svälj din stolthet och inse när det är dax att lägga ner yxan som suttit i ryggen ett tag"

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards