Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Sandra Bertlind - 13 oktober 2016 06:58

Jag var duktigt trött imorse när jag vaknade!
Men har sovit lite bättre i natt.
Fick ryck igårkväll och plocka lite, bytte sängkläder i alla sängar och hann tom byta gardiner i mitt sovrum =)
Älskar att krypa ner i rena lakan och det doftar nytvättat.
Har ju en sjuk förkärlek till tvätt hahaha
Helt skadad av sköljmedel är jag men jag bara är som besatt.
Ja ja hellre det än skitgris.
La fram kläder till barnen och såg till att allas ryggsäckar var packade så jag behövde bara kliva upp och väcka alla och servera frukost. Resten kan mina stora pojkar själva!

De har blivit så himla stora. Fick skolkorten här om dagen.
Är ju på kort man ser att de verkligen växt =)

Mina fina prinsar!
Nä nu jobba sig lite =)
Trevlig torsdag alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards