Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Sandra Bertlind - 3 oktober 2016 06:59

Får de vad denna vecka bjuder på!
Vi har det ganska kämpigt på jobbet just nu så jag hoppas energin håller veckan ut gör dessa små stjärnor som inte vill annat än att bli bekräftade och lyssnade på <3

Vissa mer än andra men det är nog så svårt som vuxen att försöka hinna med och läsa av alla olika själar och deras kanske annorlunda beteende. Jag och mina kollegor var på en väldigt intressant föreläsning förra torsdagen som jag tycker är värt för ALLA människor att lyssna till.

Handlade om barn med autism och ADHD.

Man kan tom känna igen sig själv i vissa beteenden =)

Älskar föreläsningar som har en djup ingång och som får en att känna sig fylld av bra information när man går därifrån!

Hoppas nu alla fantastiska människor där ute att ni ger varandra mycket kärlek och inte sänker er till någon 5 årings nivå bara för att ni inte håller med varandra!
Livet är extremt skört och man har inte tiden att slösa på skit då tiden kan ta slut när du minst anar!

Tänk också på att det är en rosa oktober!
Jag har hjälpt till med det jag kan, gör ni likadant?
Har fler i min omgivning som just nu har cancer men även besegrat den så för mig är det extra betydelsefullt <3

Ni kämpar mina änglar och jag tänker så på er!!!!

Önskar inte min värsta fiende denna vidriga sjukdom.

Ta hand om varandra
Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards