Alla inlägg den 28 december 2014

Av Sandra Bertlind - 28 december 2014 14:45

Så är det skönt att bara dega o soffan
Dock rastlös o kroppen men men. Mer roligheter imorn!! Pussiluss

Av Sandra Bertlind - 28 december 2014 07:49

.....då man önskar att saker vore annorlunda. Att bara ha andra förutsättningar och mer fri vilja att kunna göra det man verkligen brinner för.
Att vara i ovisshet är det absolut jobbigaste. Att inte veta om man kommer trivas, komma överens med den nya chefen eller för all del sina arbetskamrater.
Är spänd i kroppen och har en oro i magen. Känns som det är svårt att fokusera på den lediga tiden som ska vara ro full och uppiggande.
Senaste dagarna har jag helt kärat ner mig i Netflix och har drömt mig igenom X antal filmer med känsla.
Mycket romantik, drama och sorg men har levt mig in och fått utlopp för mina egna känslor. Kan se mig själv i så många situationer och vet precis känslan. Ibland är det skönt att andra sätter ord på vad man känner om man av någon anledning har det tomt med att prata med någon.

Behövde ventilera bara såhär på morgonen!
Idag väntar fika med morfar och en promenad med en gammal vän som kom som en räddande ängel tillbaka hos mig <3

Hoppas såklart alla får en trivsam fin söndag i kylan!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards