Alla inlägg den 15 december 2014

Av Sandra Bertlind - 15 december 2014 07:14

Mina fina ljus som jag tänt som blitt så förbannat mysigt i mörkret!

Lite juldoft!
Älskar ljus!!!

Av Sandra Bertlind - 15 december 2014 07:10

I torsdags slutade ju jag mitt jobb. Det var tungt, riktigt tungt. Kändes som att stegen inte bar mig när jag gick därifrån!
Men bara bita ihop och tänka att allt blir bra på det nya stället. Många fina presenter och fina nerskrivna ord! Tack för det mina fantastiska barn, föräldrar och kollegor <3

Ja sen har man ju försökt att få i ordning här hemma. Bakat pepparkakor, lussekatter och ett Bajenhus =) jag är ju inget stort fan av att baka men nu är det äntligen gjort!!

Har även hunnit klä granen!

Fick hem en skänk igår också som jag fått köpa av min fina Carro. Är helt salig och älskar den verkligen. Fick den bästa platsen verkligen. Den gjorde min hall completed!

Till sist, min ensamma vecka med julstämning fick läggas på is då jag har 3 febriga och tokförkylda killar hemma så blir soffhäng och bra filmer. Fick tom åka till apoteket i stan igår för att handla medicin då febern är hög på mina pojkar. Hoppas de blir friska fort.

Massa kramar till er alla denna måndag!
Plikten kallar och en runda med tempen är mitt nästa jobb. =) <3 ting! !

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards