Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra Bertlind - 1 februari 2014 22:27

Då har jag nu tatuerat mig igen och denna gång tillägnar jag den till min mamma Sussie!
Du och jag har haft ett stormigt förhållande ja i stort sätt alltid och vi är fruktansvärt olika. Men i grund och botten är du mitt kött och blod.
Det var ju du som gav mig livet. Är tacksam för det och vill nu visa det genom denna vackra ros!
Du min fina mammaa har den taggiga sidan av rosen som din personlighet men du har själva rosens vackra yttre! Den rosa färgen är den du gjort mig till och det gröna bladen var näringen min pappa gav för att skapa mig. Allt är en salig blandning men du är en del av mig eller tvärtom jag är en del av dig/er och det är jag tacksam för.

Älskar min mamma trots allt <3

Av Sandra Bertlind - 1 februari 2014 09:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards