Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra Bertlind - 16 februari 2014 16:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 16 februari 2014 07:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 15 februari 2014 21:21

Denna fick jag på mail för en stund sen.....det gör så ont.....

finner inga ord!
Du fattas mig! <3

Av Sandra Bertlind - 15 februari 2014 19:16

Saknaden efter dig fina ängel gör sig mer och mer påmind.
kan verkligen inte fatta att du inte finns mer!
Hur mycket smärta kan man egentligen känna? Sånt hade ju du svar på =(
tittat upp mot den nu grådaskiga himlen och tänkt att är det verkligen på riktigt?!
Vill bara att någon ska ringa och säga att du inte är borta......
så mycket smärta......
sörjer i tysthet, gråter när jag är ensam och får panik varje gång ja vill ta upp telefon och ringa dig!

Du fattas mig Markus Lindberg <3

Vi har alltid funnits för varann, vet att du fortfarande vakar över alla.....

vill bara ha ett tecken vad som helst, vill bara veta att du är okej nu och inte längre känner smärta <3

Torkar tårarna och låtsas att det varit en helt vanlig dag utan sorg!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta min fina vän, må alla änglar ta hand om dig så som du alltid tagit hand om alla <3 <3 <3

<3

Av Sandra Bertlind - 14 februari 2014 09:58

Glad Alla hjärtans dag mina fina!
Kärlek till er alla <3

Av Sandra Bertlind - 13 februari 2014 17:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 13 februari 2014 08:05

Denna huvudvärk kan jag bara inte beskriva =( nätterna är vidriga och bara av att gå på toa är ett helt företag! Hoppas på få en tid idag till läkaren. Näsblodet har blivit min vardag och ju mer jag stressar upp mig över att jag BORDE göra massa saker som att jobba så kommer de som en vulkan. Så här kan man ju inte ha det.

Mycket tynger som jag inte kan påverka. Väntar ut tiden och hoppas påf det bästa.


sängen är min bästa kompis just nu!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards